آموزش

نحوه ایجاد یک پروفایل Public در اسنپ چت

با ایجاد یک پروفایل عمومی (Public) در اسنپ چت، می توانید با افراد بیشتری به جای دوستان نزدیک خود ارتباط برقرار کنید. این پروفایل از نمایه خصوصی شما جدا است و نحوه ایجاد آن را به شما نشان خواهیم داد (و اگر نظرتان تغییر کرد آن را حذف کنید).

پروفایل عمومی در اسنپ چت چیست؟

پروفایل عمومی در اسنپ چت به شما امکان می دهد با مخاطبان بیشتری ارتباط برقرار کنید. در این پروفایل، اطلاعاتی را اضافه می‌کنید که می‌خواهید عموم آن‌ها را ببینند. این شامل عکس، بیوگرافی و توضیحات شما می‌شود که می‌تواند با پروفایل معمولی اسنپ چت شما متفاوت باشد. همچنین می‌توانید استوری ها و لنزها را در پروفایل عمومی خود پست کنید. افراد می توانند برای دریافت به روز رسانی در پروفایل شما مشترک شوند. همچنین می توانید تعداد مشترکین را نمایش دهید تا ببینید چند نفر شما را دنبال می کنند. بعداً، اگر از مدیریت نمایه عمومی خود خسته شدید، می توانید آن را حذف کنید. به همین راحتی است.

چه کسی می تواند یک پروفایل عمومی ایجاد کند؟

قبلاً پروفایل های عمومی فقط برای سازندگان تأیید شده در دسترس بود. با این حال، پلتفرم از آن زمان این محدودیت را حذف کرده است. برای ایجاد یک پروفایل عمومی در اسنپ چت، اکنون حداقل شرایط زیر است:

  • شما باید حداقل 18 سال سن داشته باشید.
  • حساب اسنپ چت شما باید بیش از 24 ساعت قدیمی باشد.
  • شما باید حداقل یک دوست دو طرفه داشته باشید (به این معنی که هر دو یکدیگر را پذیرفته اید).
  • شما باید به دستورالعمل های Snapchat’s Community پایبند باشید.

نحوه دریافت پروفایل عمومی در اسنپ چت

برای شروع ساختن پروفایل عمومی، ابتدا اپلیکیشن اسنپ چت را در آیفون یا گوشی اندرویدی خود راه اندازی کنید. در گوشه سمت چپ بالای اسنپ چت، روی آیکون پروفایل خود ضربه بزنید.

در صفحه پروفایل خود، در بخش «Public Profiles»، روی «Create Public Profile» ضربه بزنید.

در پایین صفحه Create Public Profile، روی «Continue» ضربه بزنید.

یک بار دیگر، در پایین صفحه، روی «Get Started» ضربه بزنید.

اکنون اعلان Create Public Profile را مشاهده خواهید کرد. روی «Create» ضربه بزنید.

شما به صفحه پروفایل خود باز خواهید گشت. در اینجا، در بخش “Public Profiles”، پروفایل جدید ایجاد شده خود را مشاهده خواهید کرد. برای باز کردن آن، روی «My Public Profile» ضربه بزنید.

اکنون می توانید پروفایل عمومی اسنپ چت خود را ببینید. هر چیزی که در اینجا پست می کنید برای عموم قابل مشاهده است. برای ایجاد تغییرات در این نمایه، روی گزینه “Edit Profile” ضربه بزنید.

در صفحه «Edit Profile»، می‌توانید مشخصات خود را با جزئیات شخصی‌سازی کنید. به عنوان مثال، برای افزودن یک عکس به این نمایه، روی گزینه “Add Profile Photo” ضربه بزنید. به طور مشابه، برای افزودن بیو خود، روی کادر «Tap to Add Bio» ضربه بزنید. به طور مشابه، روی «Location» ضربه بزنید تا جزئیات موقعیت مکانی خود را اضافه کنید و روی «Show Subscriber Count» ضربه بزنید تا تعداد مشترکین شما در نمایه شما نمایش داده شود.

با خیال راحت با گزینه های دیگر بازی کنید و آنها را مطابق میل خود تغییر دهید. و پروفایل عمومی شما اکنون آماده است!

منبع
howtogeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا