بازار گوشی های موبایل هر روز بیش از گذشته داغ می شود. با ظهور برندهای سریع الرشدی مانند هواوی و شیائومی، رقابت بازار گوشی های موبایل گرم تر از همیشه پیش می رود. ورود سامسونگ به بازار موبایل های تاشو بازار رقابتی جدیدی را در این میان ایجاد کرد و فروش قابل توجه این برند در زمینه گوشی های موبایل تاشو باعث شد تا سایر برندهای تولید کننده موبایل نیز تلاش هایی برای ورود به بازار موبایل های تاشو انجام دهند. در جدید ترین اخبار منتشر شده از سوی اپل مشخص شده است که این برند نیز بر روی نسل جدیدی از گوشی های خود با نام ایر فون کار می کند که میتواند لقب گوشی های تاشو اپل را به خود اختصاص دهد. در ادامه به بررسی گوشی جدید اپل خواهیم پرداخت.

آیفون 14 زودتر از آیفون ایر می آید

یکی از ویژگی های اپل این است که اطلاعات زیادی از برنامه های آتی خود منتشر نمی کند و همین امر این شرکت را مرموز تر از سایر رقبای خود کرده است و شاید بتوان همین امر را برتری این مجموعه دانست. طبق گزارش های رسیده اپل همچنان کار کردن بر روی گوشی تاشوی خود را تایید نکرده است و صرفا با تایید خبر کار بر روی آیفون 14 بسنده کرده است. طبق برنامه های ارائه شده توسط اپل پیش بینی میشود این برند آیفون 14 را برای اواخر تابستان 2022 روانه بازار خواهد کرد.

اپل به دنبال تکامل تکنولوژی است

یکی از دلایلی که میتوان از آن به عنوان اصلی ترین دلیل اپل برای عدم ساخت گوشی های تاشو تا به امسال نام برد، کامل نبودن تکنولوژی ساخت گوشی های تاشو است. با گذشت چند سال از رونمایی اولین گوشی تاشو جهان و تکمیل ترشدن اطلاعات در خصوص این دست از گوشی های موبایل، حال انتظار می رود تا این برند خوش نام تولید کننده موبایل نیز به زودی وارد عرصه تولید گوشی های تاشو شود.

تصاویر آیفون ایر منتشر شده تا چه واقعی است؟

یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری از طرفداران محصولات اپل را به خود مشغول کرده است تصاویر منتشر شده جدید از گوشی تاشویی است که نام آیفون را یدک میکشد. تصاویر منتشر شده گویای آن است که اپل کانسپت اولیه آیفون تاشوی خود را طراحی کرده است و آنرا با فرم پوسته صدفی روانه بازار خواهد کرد.

قبل از انتشار این تصاویر بسیاری از اخبار گویای این بودند که اپل قصد دارد تا گوشی تاشوی خود را با فرم تا شوندگی افقی طراحی و منتشر کند اما این تصاویر گویای آن است که گوشی تاشوی اپل فرم ظاهری همانند آنچه سامسونگ سالها پیش عرضه کرده است خواهد داشت.

المان های اولیه ظاهری دیده شده در این کانسپت نشانگر وجود خصلت های ظاهری آیفون 13 در این مدل از آیفون بوده و گویا اپل برای خاص ترین مدل گوشی خود طرح ظاهری تفاوتی را در نظر نگرفته است.

لبه ها و دکمه های آیفون تاشدنی بهبود یافته اند

لبه های کانسپت منتشر شده آیفون تاشو نشان دهده این است که آیفون تاشدنی دارای لبه هایی تخت و دکمه هایی مستطیل شکل خواهد بود و نحوه قرارگیری کلیدهای کناری آیفون ایر بسیار شبیه مدل های فعلی آیفون است. لولای به کار رفته در ایفون تاشو به هنگام بسته شدن لوگو اپل را به نمایش خواهد گذاشت و این امر را میتوان یک ویژگی جدید در این دست از گوشی های موبایل دانست.

پردازنده در نظر گرفته شده برای ایفون ایر پردازنده M1 است، پیشتر این پردازنده را در کامپیوترهای نسل جدید سری مک شاهد بوده ایم و این استفاده مشترک از پردازنده میتواند نوید بخش اتفاقات خاص در آینده باشد.

به اخبار تکنولوژی علاقه دارید؟ برترین های این حوزه را بیشتر بشناسید

اگر از جمله علاقه مندان به اخبار تکنولوژی هستید و مایلید تا این اخبار را از برترین سایت های حوزه تکنولوژی دریافت کنید میتوانید به راحتی با مراجعه به وبسایت تاپ 10 ایرانی به لیستی از برترین سایت های ارائه کننده جدیدترین اخبار حوزه تکنولوژی دسترسی داشته باشید.

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و سایت مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *