آموزش

آموزش ارسال پیام ناپدیدشونده در فیسبوک مسنجر

حریم خصوصی نکته مهمی است که باید هنگام قرار دادن همه مکالمات خود در یک اپلیکیشن پیام رسان در نظر بگیرید. با «حالت ناپدیدشونده» پیام‌رسان فیس‌بوک، می‌توانید پیام‌های حساس را پس از خواندن آن‌ها توسط گیرنده ناپدید کنید. این یک ترفند خوب برای حفظ حریم خصوصی است.

قابلیت “Vanish Mode” در اینستاگرام نیز موجود است و دقیقاً مانند فیس‌بوک مسنجر کار می‌کند. ایده این است که حالت Vanish Mode را شروع کنید، آنچه را که می خواهید بگویید، سپس Vanish Mode را ترک کنید. پس از مشاهده پیام های شما، ناپدید می شوند.

برای شروع، یک مکالمه با فردی که با او دوست هستید باز کنید. همچنین برای استفاده از حالت Vanish باید از اپلیکیشن تلفن همراه برای آیپد، آیفون یا اندروید استفاده کنید.

سپس، در حالی که در نمای مکالمه هستید، انگشت خود را از بالای کادر متن به بالا بکشید. یک نشانگر کوچک برای کمک به شما برای ورود به حالت Vanish مشاهده خواهید کرد.

در حالت Vanish، پس زمینه تاریک است. اکنون می توانید مانند معمول مکالمه داشته باشید.

اگر فرد مقابل در حالی که در حالت Vanish Mode هستید از صفحه اسکرین شات بگیرد، به شما اطلاع داده می شود.

وقتی برای ناپدید شدن همه چیز آماده هستید، به سادگی روی «Turn Off Vanish Mode» ضربه بزنید. همچنین می‌توانید حرکت تند کشیدن به بالا را دوباره انجام دهید.

کار تمام است! به این فکر کنید که وارد یک اتاق ضد صدا می شوید تا یک مکالمه مخفیانه داشته باشید. می توانید برای مدتی وارد حالت Vanish Mode شوید و پس از اتمام کار از آن خارج شوید. راه های دیگری برای اطمینان از ایمن بودن مکالمات مسنجر شما وجود دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا