نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت در حال آزمایش ادغام Skype Meet Now با مرورگر اج است

براساس گزارشات، مایکروسافت در حال آزمایش برای یکپارچه کردن Skype Meet Now در مرورگر اج خود است. این ادغام توسط Redditor که تغییرات را در آخرین بیلد Edge Canary مشاهده کردند، اشاره شده است. در اصل، شما اکنون یک ضامن جدید در تنظیمات Appearance دارید که یک دکمه Skype Meet Now را به OmniBar (جایی کوچک برای قرارگیری آیکون اکستنشن ها) اج اضافه می کند.

با کلیک بر روی آن در OmniBar یک پنل Skype Meet Now مستقیماً در مایکروسافت اج باز می شود. اگرچه این کلید به طور پیش‌فرض غیرفعال است، آخرین اقدام مایکروسافت احتمالاً بار دیگر بحث‌هایی را در مورد اینکه چرا چیزی شبیه به این به طور مستقیم در مرورگر ادغام شده و به عنوان افزونه‌ای که کاربران می‌توانند به صورت اختیاری دانلود کنند ارائه نمی‌شود، ایجاد کند.

در واقع، با توجه به اینکه Teams یک نسخه شخصی دارد که اساساً با نسخه مشتری اسکایپ نیز رقابت می‌کند، این تغییر بحث‌هایی را در مورد برنامه ارتباط آنلاین توصیه‌شده مایکروسافت باز می‌کند. در مجموع، هنوز مشخص نیست که این ادغام چه زمانی و یا اینکه به کانال انتشار پایدار برسد یا خیر. Edge Canary به‌صورت شبانه به‌روزرسانی می‌شود، بنابراین ما شروع به مشاهده ویژگی‌ها با فراوانی بیشتری در آنجا می‌کنیم قبل از اینکه به Dev، Beta و در نهایت Stable بروند. علاوه بر این، این ادغام به عنوان بخشی از استراتژی «انتشار کنترل شده» مایکروسافت در دسترس است، بنابراین ممکن است همه هنوز آن را در بیلد اج خود نداشته باشند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا