براساس گزارش سایت 9to5Google، گوگل به تازگی اطلاعات جدیدی به لیست اپلیکیشن های پلی استور در نسخه موبایل افزوده است. در لیست هر اپلیکیشن نسخه اندروید مورد نیاز برای دانلود برنامه مذکور در دستگاه تلفن همراه را اضافه کرده است. پیش از این، این اطلاعات فقط در نسخه وب پلی استور ارسال می شد، اما اکنون می توان آن را به راحتی در یک گوشی اندرویدی پیدا کرد.

به عنوان مثال اپلیکیشن Chess-Play and Learn که بیش از 10 میلیون بار دانلود شده و دارای امتیاز 4.7 ستاره بوده، در پلی استور باز کنید و به فهرست About this game بروید و روی پیکان سمت راست صفحه ضربه بزنید تا صفحه ای باز شود که جزئیات زیادی در مورد برنامه ارائه می دهد. اکنون به پایین بروید و عنوانی با عنوان “Game info” را مشاهده خواهید کرد. به دنبال ورودی به نام Android OS باشید که نسخه مورد نیاز اندروید مورد نیاز برای نصب این بازی را نشان می دهد که اتفاقاً در این مثال اندروید 5.0 است.

آپدیت شامل این تغییر به تازگی در روز جمعه منتشر شد و نسخه 29.2.13 است. ما مطمئن نیستیم که چه تعداد از کاربران اندرویدی برای جستجوی این اطلاعات با مشکل مواجه خواهند شد زیرا این اطلاعات ضروری نیست، اما شاید گوگل چیزی در زیر آستین خود دارد که ما از آن مطلع نیستیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *