نرم افزار و اینترنت

بزودی امکان نوشتن یادداشت به رمزعبورهای ذخیره شده گوگل کروم فراهم می شود

چند ماه پیش متوجه شدیم که گوگل در حال معرفی قابلیت افزودن دستی رمز عبور به کروم است. اگرچه این ویژگی هنوز به نسخه های پایدار راه پیدا نکرده، اما به نظر می رسد که این شرکت به دنبال افزایش بیشتر قابلیت قبل از اینکه در نهایت به طور کلی در دسترس قرار گیرد، است.

طبق گزارشات، Chrome Canary اکنون به شما امکان می دهد یادداشت هایی را به رمزهای عبور ذخیره شده اضافه کنید. فیلد “Note” هم زمانی که به صورت دستی یک رمز عبور جدید اضافه می کنید و هم زمانی که اعتبارنامه های موجود را ویرایش می کنید قابل مشاهده است. در حالی که گوگل هنوز ابزار خود را روشن نکرده است، یکی از موارد استفاده ممکن برای این کار، نگه داشتن لیستی از سؤالات امنیتی یا ذخیره اطلاعات مربوط به آخرین باری که رمز عبور را تغییر داده اید و زمان منقضی شدن خودکار آن، از جمله موارد دیگر است.

برخی در تاپیک ردیت نسبت به رمزگذاری یا عدم رمزگذاری این اطلاعات ابراز نگرانی کرده‌اند، اما می‌توان فرض کرد که گوگل تنها پس از آزمایش‌های دقیق و اطمینان از وجود بهترین شیوه‌های امنیت سایبری، با توجه به اینکه با اطلاعات حساس سروکار دارد، این قابلیت را ارائه خواهد کرد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا