موبایل و تبلت

عرضه گوشی هایسنس H60 با تراشه دایمنسیتی 810

شرکت چینی هایسنس گوشی هوشمند Hisense H60 5G را به طور رسمی وارد بازار کرد. مهمترین ویژگی دستگاه این است که پشتی چرمی گیاهی دارد و در رنگ آبی عرضه می شود. جزئیات قیمت و در دسترس بودن هنوز فاش نشده است. در حال حاضر، بیایید به برگه مشخصات جالب دستگاه نگاهی بیندازیم.

هایسنس H50 5G دارای یک پنل AMOLED خمیده 6.6 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس است. در حفره پانچ بالای نمایشگر، سنسور 16 مگاپیکسلی و یک لنز عمق دیده می شود، درحالیکه سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر جای گرفته است. همچنین حاشیه های نازکی داشته و توسط پوشش گوریلا گلس 5 محافظت می شود.

در قسمت پشتی یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی وجود دارد که در صورت نیاز از طریق درون یابی نرم افزاری عکس هایی با کیفیت به 108 مگاپیکسل می دهد. ماژول های کمکی شامل یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و دو واحد 2 مگاپیکسلی برای عکس های ماکرو و داده های عمقی هستند.

وظیفه پردازش دستگاه توسط تراشه هشت هسته ای مدیاتک دایمنسیتی 810 انجام می شود. این تراشه همچنین با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی ترکیب شده است. از سوی دیگر این گوشی دارای باتری 4200 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا