نرم افزار و اینترنت

حذف کمترین محدودیت روزانه در اینستاگرام برای افزایش تعامل کاربر با اپلیکیشن

تک کرانچ گزارش داده است که اینستاگرام حداقل گزینه های محدودیت روزانه را حذف کرده است که کاربران را مجبور می کند یک محدودیت جدید 30 دقیقه یا بیشتر تعیین کنند. تصمیم این شرکت تنها چند هفته پس از آن گرفته شد که متا گزارش داد که برای اولین بار در تاریخ کاربران روزانه خود را از دست داده است.

قبل از آخرین به‌روزرسانی، کاربران می‌توانستند محدودیت‌های روزانه 15 دقیقه را انتخاب کنند، اما اگر اکنون تنظیمات را بررسی کنید، حداقل زمانی که می‌توانید انتخاب کنید 30 دقیقه است. گزینه های دیگر عبارتند از 45 دقیقه، 1 ساعت، 2 ساعت، 3 ساعت یا خاموش. اینستاگرام با نگه داشتن مردم به فیدهایشان برای 15 دقیقه بیشتر می تواند تبلیغات بیشتری را به کاربران نشان دهد و سود را کمی بیشتر افزایش دهد.

هنگامی که متا ویژگی های کنترل زمان را در اینستاگرام و فیس بوک راه اندازی کرد، گفت:

این موضوع فقط مربوط به زمانی نیست که مردم در فیس بوک و اینستاگرام صرف می کنند، بلکه به نحوه گذراندن آن زمان نیز مربوط می شود. این وظیفه ماست که آشکارا در مورد اینکه زمان آنلاین چگونه بر افراد تأثیر می گذارد صحبت کنیم. این ابزارهای جدید اولین قدم مهم هستند و ما متعهد هستیم که به کار خود برای ایجاد جوامع ایمن، مهربان و حمایت کننده برای همه ادامه دهیم.

با توجه به کاهش اخیر کاربران فیس بوک، افزایش محدودیت زمانی کمتر تا 30 دقیقه در روز، معامله چندان غیرمنطقی نیست. جالب است که ببینیم آیا تغییرات مشابهی را در سایر ویژگی هایی که برای محدود کردن اعتیاد به اینستاگرام و سایر خدمات متا طراحی شده اند ایجاد می کند یا خیر. اگر می‌خواهید محدودیت‌های روزانه را در برنامه اینستاگرام خود تعیین کنید، می‌توانید این کار را طبق دستورالعمل‌های اندروید یا iOS انجام دهید.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا