سرانجام سامسونگ، بروزرسانی One UI 4.0 مبتنی بر اندروید 12 را برای پرچمداران گلکسی اس 21، اس 21 پلاس و اس 21 اولترا منتشر کرده است. بزرگترین تغییر در رابط کاربری جدید، امکان شخصی سازی بیشتر گوشی شماست.

این شامل پالت‌های رنگی جدید می‌شود که ظاهر و احساس اکثر المان های گوشی شما مانند صفحه اصلی، نمادها، اعلان‌ها و والپیپرها را تغییر می‌دهند. ویجت‌ها اکنون سفارشی‌سازی بیشتری را ارائه می‌کنند و سامسونگ همچنین تعداد ایموجی‌ها، GIF‌ها و استیکرهای پیشنهادی را افزایش داده است.

نرم‌افزار جدید چندین بهبود حریم خصوصی و امنیت را نیز به همراه دارد، از جمله داشبورد جدید حریم خصوصی و هشدارهایی را که برنامه‌ای تلاش می‌کند به میکروفون یا دوربین شما دسترسی پیدا کند. در نهایت، سامسونگ می گوید که One UI 4 ظاهر و احساسی منسجم و همچنین همگام سازی در تمام دستگاه های گوشی های هوشمند خود ایجاد می کند.

در کنار رابط کاربری جدید One UI 4، سامسونگ همچنین به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای دستگاه‌های سری گلکسی واچ خود عرضه کرد که ویژگی‌های مرتبط با سلامتی و همچنین واچ‌فیس‌های جدید را به همراه دارد. یک ناظر زیرک متوجه خواهد شد که این تغییرات تقریباً شبیه کاری است که گوگل با اندروید 12 انجام داده، که پالت های رنگی قابل تنظیم و کنترل های حریم خصوصی بهتر را در کنار سایر تغییرات به ارمغان آورده است.

One UI 4 اکنون برای گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی S21 در دسترس است. سامسونگ می‌گوید One UI 4 به زودی به سایر گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، از جمله سری‌های قبلی گلکسی اس، گلکسی A و نوت نیز وارد خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *