نرم افزار و اینترنت

10 اپلیکیشن خوب طراحی و نقاشی برای اندروید

آیا می خواهید از گوشی یا تبلت اندرویدی خود برای نقاشی دیجیتال استفاده کنید؟ اپلیکیشن های نقاشی زیر برای اندروید برای حرفه ای ها و آماتورها به طور یکسان در نظر گرفته شده است. در حالی که نیازی به قلم ندارید، اگر می‌خواهید از این اپلیکیشن ها تا حد امکان استفاده کنید، توصیه می‌شود.

طراحی روی گوشی یا تبلت مانند کار با قلم و کاغذ نیست و با استفاده از قلم مو بسیار متفاوت است. جای تعجب نیست که استفاده از ماوس نیز کاملاً متفاوت است. قبل از انتخاب یک برنامه رنگ دیجیتال برای اندروید، باید بررسی کنید:

  • آیا گوشی یا میز از چند نقطه لمسی پشتیبانی می کند؟
  • آیا می تواند تشخیص دهد که کف دست شما روی نمایشگر قرار دارد؟

در حالی که اکثر اپلیکیشن های نقاشی اندروید به شما امکان می دهند از انگشتان خود استفاده کنید، قلم یک گزینه هوشمند است. برخی از تبلت های اندرویدی با قلم عرضه می شوند. به عنوان مثال، سری گلکسی تب اس 9 دارای S-Pen است که نسخه بزرگتری از قلم سامسونگ گلکسی S23 اولترا است. هنگامی که برای کشیدن آماده شدید، این بهترین اپلیکیشن های طراحی اندروید را بررسی کنید.

1. ibis Paint X

اگر به دنبال اپلیکیشنی در تلفن اندرویدی خود هستید که به شما امکان ایجاد نقاشی های دیجیتالی را می دهد، ibis Paint X جایی برای شروع است. این ابزار دارای تثبیت کننده حرکتی، خط کش ها و ماسک های برش دهنده است و برای هنرمندانی بوده که علاقه مند به تصویرسازی هستند. ibis Paint X دارای بیش از 300 براش به همراه لایه های نامحدود است که هر کدام دارای پارامترهای جداگانه هستند.

وقتی کارتان تمام شد، می‌توانید هنر دیجیتال خود را مستقیماً از این اپلیکیشن نقاشی اندروید با دیگران به اشتراک بگذارید. دو گزینه پریمیوم در دسترس است: حذف تبلیغات و عضویت پرایم. عضویت ویژگی های پیشرفته ای مانند فونت ها و فیلترهای جدید را اضافه می کند، بنابراین ارزش بررسی دارد.

2. Adobe Illustrator Draw

ادوبی یک برنامه طراحی رایگان به نام Adobe Illustrator Draw ارائه می دهد. این نسخه قابل حمل از اپلیکیشن محبوب گرافیک برداری یک رابط ساده، مکانیک ژست های بصری و یک لیست ویژگی های جامع را ارائه می دهد. با استفاده از ابزارهای قلم مو برای تصویرسازی مبتنی بر هنر برداری، تصاویر به دست آمده واضح و با کیفیت هستند. برای بهره‌وری انعطاف‌پذیر، می‌توانید طرح‌ها یا محصولات نهایی را به‌طور یکپارچه به Adobe Illustrator اصلی انتقال دهید تا به کار ادامه دهید. از لایه بندی گرفته تا طراحی و نقاشی، این اپلیکیشن طراحی اندروید همه چیز را دارد.

3. ArtFlow

با همه چیزهایی که ArtFlow ارائه می دهد، باور نمی کنید که رایگان است. ArtFlow با پکیج چندین براش و ویژگی‌های درون‌برنامه‌ای که با کلیک روی یک نماد در دسترس هستند، یکی از بهترین برنامه‌های طراحی اندروید است. از آن فقط برای اجرا یا ایجاد هنر جدی استفاده کنید. گزینه رایگان فقط به شما امکان می دهد آرت را به صورت JPEG یا PNG ذخیره کنید. با این حال، نسخه Pro اجازه اکسپورت فرمت PSD را می دهد، بنابراین می توانید به کار بر روی دسکتاپ خود ادامه دهید.

4. MediBang Paint

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه در تلفن خود هنر دیجیتال بسازید؟ MediBang Paint یکی از بهترین اپلیکیشن های طراحی برای اندروید است؛ با رابط کاربری که به لطف شباهت آن به مجموعه ادوبی، احساس آشنایی دارد. از آنجایی که این اپلیکیشن هم رایگان است و هم با ویژگی های مختلف، منابع آنلاین زیادی برای کمک به شما در شروع پیدا خواهید کرد.

5. Infinite Painter

Infinite Painter مورد علاقه طرفداران نقاشی فوری است. خیلی ساده است: تنها چیزی که به طور پیش‌فرض می‌بینید تعداد انگشت شماری ابزار است (براش، اندازه قلم مو، رنگ و کدورت قلم مو). همه ابزارهای اضافی با یک دکمه فاصله دارند و Infinite Painter از آن دکمه استفاده بسیار خوبی می کند. این حداقل است اما ویژگی های کافی را در نسخه رایگان خود برای ایجاد کار واقعاً چشمگیر و حرفه ای دارد. به همین دلیل است که Infinite Painter یکی از بهترین برنامه های طراحی اندروید است.

6. Sketchbook

Sketchbook توسط غول نرم افزار طراحی Autodesk (سازنده اتوکد) توسعه یافته است. این اپلیکیشن نقاشی اندروید ابزارها و ویژگی های مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد تا هر آنچه را که تخیل شما ایجاد می کند طراحی کنید. در مقطعی، Sketchbook یک اپلیکیشن برتر بود، اما در سال‌های اخیر Autodesk این اپلیکیشن را رایگان کرده است. این شامل هر دو نسخه دسکتاپ و تلفن همراه Sketchbook می شود، بنابراین می توانید با استفاده از هر رسانه ای که با تخصص خود سازگار است کار کنید.

7. PaperColor

اگر می‌خواهید هنر دیجیتالی را در تلفن خود انجام دهید، PaperColor همه چیزهایی را که برای شروع نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد. این برنامه به‌جای یک رابط کاربری حداقلی، قلم‌ها و براش ها را در مقابل شما قرار می‌دهد. این به همان اندازه که می توانید از یک اپلیکیشن نقاشی اندروید دریافت کنید، به سه پایه و بوم نزدیک است.

PaperColor همچنین دارای یک صفحه نمونه کارها و یکی از گسترده ترین و شهودی ترین انتخاب های قلم مو در میان هر برنامه طراحی است. با خرید نسخه VIP، به تمام ابزارهای خارق‌العاده‌ای که PaperColor ارائه می‌کند دسترسی خواهید داشت.

8. Pixel Studio

یک اپلیکیشن نقاشی در اندروید می‌خواهید که وضوح کمتری داشته باشد؟ ممکن است به هنر پیکسل علاقه مند باشید، جایی که Pixel Studio وارد می شود. این یک اپلیکیشن هنری اندروید است که به شما امکان می دهد آثار هنری پیکسلی به سبک 8 بیتی و 16 بیتی، از آیتم های منفرد گرفته تا کاراکترها و پس زمینه ایجاد کنید.

Pixel Studio نیز به نام خود عمل می کند. این فقط برای خلق هنر ایستا نیست. Pixel Studio دارای ابزارهای انیمیشن، و حتی گزینه ای برای اضافه کردن موسیقی یا صدا FX در حلقه است. انیمیشن ها را می توان به صورت GIF خروجی گرفت، در حالی که هنر استاتیک را می توان در قالب های استاندارد ذخیره کرد و به پکیج های هنری دیگر اکسپورت کرد.

9. Krita

یکی از بزرگترین نام ها در نرم افزار خلاقیت منبع باز، Krita بوده که برای استفاده رایگان است و در حال حاضر روی نسخه بتا در اندروید می باشد. اولین نسخه Krita برای لینوکس توسعه داده شد، اما از آن زمان بر روی ویندوز، مک اواس و کروم منتشر شده و اندروید در لیست بعدی قرار دارد. یک اپلیکیشن برای هر کسی که می‌خواهد مهارت‌های نقاشی دیجیتال خود را توسعه دهد، نسخه اندروید Krita اساساً با نسخه دسکتاپ یکسان است. همه منوها همان ابزار بوده و در همان مکان ها در دسترس هستند. با این حال، از Krita می توان برای ایجاد هنر دیجیتال برجسته استفاده کرد.

10. Da Vinci Eye: AR Art Projector

اگر مهارت‌های هنری‌تان آن‌طور که می‌خواهید خوب نیست، این برنامه‌ای است که نیاز دارید. Da Vinci Eye: AR Art Projector به شما کمک می کند تا با استفاده از فناوری واقعیت افزوده (AR) تصاویر روی گوشی خود را در سطح زیرین “ردیابی” کنید. به سادگی تلفن را بالای کاغذ خود قرار دهید، برنامه را اجرا کنید، تصویر را انتخاب کنید، و شروع به کشیدن کنید و در حین حرکت به صفحه نمایش نگاه کنید.

منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا