صوتی و تصویری

معرفی مانیتور گیمینگ Mobiuz EX3210U بنکیو برای رایانه و کنسول های بازی

بنکیو که بیشتر به خاطر مانیتورهای باکیفیت و تجهیزات جانبی رایانه‌اش برای گیمرها شناخته می‌شود، به تازگی یک مانیتور گیمینگ جدید 4K را در هند عرضه کرده است. مانیتور گیمینگ BenQ Mobiuz EX3210U در 22 فوریه در هند عرضه شد.

این مانیتور دارای پنل 32 اینچی 4K Ultra-HD (رزولوشن 3840×2160 پیکسل) IPS LCD با زمان پاسخگویی MRPT 1 میلی‌ثانیه (2 میلی‌ثانیه GtG) است و در صورت اتصال به رایانه می‌تواند تا 144 هرتز نرخ تازه‌سازی را ارائه دهد. هنگامی که به پلی استیشن 5 یا ایکس باکس سری ایکس متصل می شوید، نرخ تازه سازی آن به 120 هرتز محدود می شود. این نرخ تازه‌سازی بالا و زمان پاسخ‌دهی کم این امکان را فراهم می‌آورد که نه تنها عناوین تک نفره، بلکه حتی بازی‌های تیراندازی رقابتی و بازی‌های با فریم‌های بالا را با وضوح 4K اجرا کنید.

BenQ Mobiuz EX3210U دارای حداکثر روشنایی 600 نیت است و از فناوری HDRi BenQ برای تنظیم خودکار روشنایی و کنتراست استفاده می کند. برای اینکه بازی تا حد ممکن روان باشد، مانیتور از AMD FreeSync Premium Pro پشتیبانی می‌کند که نرخ‌های تازه‌سازی پویا را ارائه می‌کند که نرخ فریم در ثانیه یک مانیتور را به طور موثر کاهش تأخیر ورودی و از بین بردن پارگی و سوسو زدن صفحه نمایش می‌دهد. فهرست مشخصات این محصول نشان می دهد که 98 درصد DCI-P3 و 99 درصد AdobeRGB پوشش رنگی را ارائه می دهد. این نمایشگر همچنین دارای گواهینامه بدون فلیکر و نور آبی کم است.

این مانیتور دارای دو بلندگوی داخلی 2 وات و یک ساب ووفر 5 واتی است و دارای پنج تنظیم از پیش تنظیم صدا برای FPS، مسابقه و بازی های ورزشی، و همچنین برای سینما و موسیقی پاپ/زنده است. گزینه های اتصال در مانیتور بازی شامل دو پورت HDMI 2.1 برای کنسول های نسل فعلی، یک پورت DisplayPort 1.4 برای بازی های رایانه شخصی با وضوح 4K با نرخ تازه سازی 144 هرتز، و همچنین چهار پورت USB 3.0 و یک جک هدفون است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا