نرم افزار و اینترنت

بینگ در حال افزودن تجربیات جدید برای آسان تر کردن برنامه ریزی سفرها است

موتور جستجوی بینگ مایکروسافت در حال دریافت تعداد انگشت شماری از تجربیات جدید است که برای سهولت در برنامه ریزی سفر به یک مکان خاص طراحی شده است. تجربیات جدید همچنین کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن مکان، مکان های دیدنی نمادین و حتی غذا را آسان تر می کند.

وقتی نام مکانی را که می خواهید از آن بازدید کنید جستجو می کنید، موتور جستجوی بینگ اکنون انواع اطلاعات را در مورد کارهایی که می توانید در آن مکان انجام دهید را جمع آوری و نمایش می دهد. به عنوان مثال، اگر «New York City» را جستجو کنید، پیشنهادهایی مانند پارک مرکزی، مجسمه آزادی و غیره را مشاهده خواهید کرد. این پیشنهادات همچنین می‌تواند شامل غذا و برنامه‌های سفر محبوب باشد، بنابراین اگر می‌خواهید سفری را برنامه‌ریزی کنید، می‌توانید خلاصه‌ای سریع از بهترین مکان‌ها برای رفتن در مدت زمان مشخص دریافت کنید.

در حالی که بسیاری از این اطلاعات مستقیماً در نتایج جستجو نمایش داده می‌شوند، می‌توانید روی دکمه «Explore» کلیک کنید تا همه آن‌ها را به شیوه‌ای جذاب‌تر و سازمان‌یافته‌تر ببینید. این صفحه مرکزی همچنین شامل مواردی مانند نماهای 360 درجه از مکان‌های شاخص در آن شهر، عکس‌های روز و شب و غیره است. بینگ همچنین یک تجربه رزرو کامل صفحه جدید برای پروازها و هتل ها دارد و مایکروسافت می گوید که با بازیگران اصلی این صنعت همکاری کرده است، بنابراین “می دانید که معامله بسیار خوبی دریافت می کنید”.

بینگ همچنین تجارب جدیدی برای جمع آوری اطلاعات برای مکان های خاص مانند پارک مرکزی دارد. وقتی به دنبال نقطه عطفی مانند این می‌گردید، تصاویر، نظرات، مقالات و انواع دیگر اطلاعات را در مورد آن مکان می‌بینید تا بتوانید بدانید که آیا ارزش بازدید را دارد یا خیر. مایکروسافت همچنین کارت‌های اطلاعاتی جدیدی را برای درخواست‌های جستجو ارائه می‌کند. وقتی در Bing جستجو می‌کنید، یک نماد لامپ را در کنار برخی از صفحات می‌بینید، و وقتی ماوس را روی آن قرار می‌دهید، می‌توانید یک صفحه «Page insights» را ببینید که خلاصه‌ای از اطلاعات آن صفحه را به شما نشان می‌دهد. این کار یافتن اطلاعات مورد نظر خود را بدون کلیک بر روی تعدادی از صفحاتی که ممکن است مورد علاقه شما نباشد، آسان تر می کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید کارت‌های دانش در نتایج جستجو، به‌ویژه برای چیزهایی مانند غذا است. اگر به دنبال یک ماده غذایی مانند هات داگ یا همبرگر بگردید، کارتی دریافت خواهید کرد که اطلاعاتی مانند ارزش های غذایی و سایر نکات بی اهمیت را نشان می دهد. طبق گفته مایکروسافت، این تجربیات جدید به طور رسمی در ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا و کانادا در دسترس هستند.

مایکروسافت همچنین برای برجسته کردن برنامه Microsoft Rewards و همچنین Give with Bing وقت گذاشت. این برنامه‌ها به شما امکان می‌دهند با جستجوی بینگ امتیاز و پول کسب کنید، و می‌توانید انتخاب کنید که این پول به هدفی که به آن اهمیت می‌دهید اهدا شود. اکنون، صفحه اصلی بینگ به شما نشان می‌دهد که در ماه گذشته چند امتیاز اهدا کرده‌اید و کل کمک‌های مالی به هدفی که از آن حمایت می‌کنید. Give with Bing فقط در ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا، کانادا، فرانسه، ایتالیا، آلمان و اسپانیا در دسترس است.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا