موبایل و تبلت

با گوشی موتورولا اج پلاس آشنا شوید!

پس از عرضه در سال 2020، موتو جی استایلوس به سرعت به یکی از محبوب ترین گوشی های این شرکت تبدیل شد. اما اکنون، موتورولا بلندپروازی‌های خود را با موتو اج پلاس جدید افزایش می‌دهد، که اساساً یک برداشت مقرون‌به‌صرفه‌تر از گلکسی نوت است.

موتو اج پلاس با قیمت پایه 1000 دلار (یا 900 دلار در هنگام عرضه به لطف تخفیف برای مدت زمان محدود)، عملکرد قوی تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 را با پشتیبانی از قلم داخلی ترکیب می کند. بر خلاف گلکسی نوت یا گلکسی اس 22 اولترا جدید، قلم هوشمند موتورولا یک محصول اضافی اختیاری است که همراه با یک کاور فولیو ارائه می‌شود، که مورد دوم کمبود حافظه داخلی قلم را برطرف می‌کند. در همین حال، شارژ مجدد قلم با استفاده از شارژ بی سیم معکوس 5 واتی گوشی انجام می شود.

از سوی دیگر، اج پلاس دارای تعدادی ویژگی عالی از جمله نمایشگر 6.7 اینچی OLED با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل، نرخ تازه سازی 144 هرتز، شارژ بی سیم Qi 15 وات و بلندگوهای استریو دوگانه با پشتیبانی از Dolby Atmos است. مشخصات پایه شامل 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و باتری 4800 میلی آمپر ساعتی است، اگرچه در صورت تمایل می توانید آن را تا 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی افزایش دهید. و در حالی که نرم‌افزار و پشتیبانی امنیتی موتورولا هنوز با آنچه از گوگل یا سامسونگ دریافت می‌کنید مطابقت ندارد، این شرکت متعهد به ارتقاء سیستم‌عامل اندروید دو سال و سه سال به‌روزرسانی امنیتی دو ماهه است.

موتو اج پلاس همچنین دارای مجموعه مناسبی از دوربین‌ها با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور فوق عریض 50 مگاپیکسلی است که برای عکاسی ماکرو نیز کارایی مضاعف دارد و دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی با رزولوشن بالاتر نیز در جلو قرار دارد. متأسفانه، از آنجایی که سومین “دوربین” پشتی گوشی صرفاً یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی بوده، به این معنی است که مانند جدیدترین گوشی‌های گلکسی اس سامسونگ، لنز زوم اختصاصی دریافت نمی‌کنید.

موتو علاوه بر اینکه به عنوان دستگاه طراحی و یادداشت برداری از تلفن همراه شما عمل می کند، اج پلاس را به لطف پشتیبانی از پلتفرم Ready For این شرکت به عنوان یک دستگاه کار پاره وقت در نظر می گیرد. هنگامی که تلفن به تلویزیون یا مانیتور مجاور متصل می شود (از طریق USB-C یا بی سیم)، Ready For رابط کاربری دسکتاپ مانند حالت Dex سامسونگ را ارائه می دهد، در حالی که پلتفرم امنیتی Thinkshield این شرکت به محافظت از هرگونه داده بالقوه حساس کمک می کند.

به عنوان یک امتیاز اضافی، دوربین‌های پشتی اج پلاس می‌توانند حتی به عنوان وب‌کم در هنگام تماس ویدیویی زمانی که به رایانه نزدیک متصل هستند، استفاده شوند، موتورولا همچنین ادعا می‌کند که این دستگاه اولین تلفنی است که از پلتفرم Snapdragon Spaces VR کوالکام پشتیبانی می‌کند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا