نرم افزار و اینترنت

دسترسی به لیست دستگاه های بلوتوثی در ویندوز 11 راحت تر می شود

مایکروسافت آخرین نسخه آزمایشی ویندوز 11 خود را برای اینسایدرهای خود عرضه می کند و این به روز رسانی نویدبخش ساده تر و دسترسی آسان تر به دستگاه های بلوتوث است. ویندوز 11 بیلد 22563 فهرستی از دستگاه‌های بلوتوث را مستقیماً در منوی Quick Settings نوار وظیفه نشان می‌دهد که با سطح قابل مشاهده باتری برای دستگاه‌های پشتیبانی‌شده کامل می‌شود.

این لیست جدید بلوتوث به کاربران این امکان را می دهد تا بدون نیاز به باز کردن منوی کامل تنظیمات بلوتوث، به دستگاه های جدید متصل شوند و از دستگاه های فعلی جدا شوند. این یک نشانه کوچک از روشی است که تنظیمات سریع ویندوز 11 از قبل شبکه های Wi-Fi را مدیریت می کند یا منبع صوتی را انتخاب می کند. این آخرین به‌روزرسانی است که به تازگی پس از ارائه ژست‌های لمسی جدید و پوشه‌های منوی استارت به ویندوز 11 آمده است. بلوتوث برای ویندوز کمی مشکل بوده، و اغلب در رابط کاربری آن کمی نامرتب است – به خصوص اگر بین تعدادی از دستگاه های بلوتوث جابجا شوید.

مایکروسافت در ویندوز 10 شروع به بهبودهای بزرگی در قابلیت استفاده از بلوتوث کرد، اگرچه انجام کارهایی مانند فعال کردن جفت‌سازی سریع‌تر و بدون دردسر و افزودن پشتیبانی AAC زمان بر است. این نسخه بعدی ویندوز 11 ممکن است یک بهبود کوچک در کیفیت روزمره به نظر برسد، اگرچه می تواند راه طولانی را در جهت تبدیل اتصالات بلوتوث به نقطه درد کمتری برای دستگاه های ویندوزی انجام دهد.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا