کنسول و بازی

کنسول بازی Steam Deck عرضه شد

شرکت Valve امروز بالاخره کنسول Steam Deck قابل حمل خود را عرضه کرد. این دستگاه اکنون برای سفارش به اولین دسته از رزرو کنندگان، که ایمیلی با جزئیات سفارش دریافت می کنند، در دسترس است. خریداران بالقوه ای که دستگاه را رزرو کرده اند پس از دریافت ایمیل 72 ساعت فرصت دارند تا خرید خود را تکمیل کنند یا می توانند رزرو خود را لغو کنند. دسته بعدی ایمیل ها هفته آینده ارسال خواهد شد.

Valve همچنین یک مینی بازی به نام Aperture Desk Job منتشر کرد. این بازی در دنیای Portal قرار دارد و به گونه ای طراحی شده که شما را از طریق کنترلر و ویژگی های Steam Deck راهنمایی کند. با این حال، در حالیکه برای Steam Deck طراحی شده، برای هرکسی که رایانه ویندوزی و کنترلر دارد نیز قابل دانلود خواهد بود. این مینی بازی برای تمامی کاربران استیم رایگان خواهد بود و از اول مارس در دسترس خواهد بود.

در همین حال، در سایت استیم، Valve همچنین صفحه ای به نام Great on Deck ایجاد کرده تا بازی هایی را که به خوبی روی سخت افزار Steam Deck کار می کنند را به نمایش بگذارد. برخی از عناوین قابل توجه عبارتند از Elden Ring، Horizon Zero Dawn، The Witcher 3: Wild Hunt، Stardew Valley، Hades، Terraria، Shadow Warrior 2 و غیره.

این بازی‌ها ظاهراً تمام بررسی‌های سازگاری را پشت سر می‌گذارند و گفته می‌شود که یک “تجربه عالی” در Steam Deck هستند. Steam Deck برای مدل 64 گیگابایتی 399 دلار، مدل 256 گیگابایتی 529 دلار و برای مدل 512 گیگابایتی 649 دلار قیمت دارد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا