آموزش

نحوه ورود به Discord با کد QR

اگر می خواهید در وب یا روی دسکتاپ خود وارد دیسکورد شوید، یک راه سریع برای انجام این کار اسکن کد QR روی صفحه با استفاده از اپلیکیشن Discord تلفنتان است. این به شما امکان می دهد در کمترین زمان به حساب خود وارد شوید، و ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کار را انجام دهید.

برای استفاده از این روش، باید در اپلیکیشن Discord گوشی خود وارد حساب کاربری خود شوید. همچنین، کد QR نمایش داده شده در رایانه شما تنها به مدت دو دقیقه کار می کند. پس از آن، باید Discord را برای وب بازخوانی کنید یا برنامه دسکتاپ Discord را دوباره راه اندازی کنید تا کد جدیدی دریافت کنید.

برای شروع، برنامه Discord را در آیفون، آیپد یا تلفن اندروید خود اجرا کنید. در نوار پایین برنامه، روی نماد پروفایل خود ضربه بزنید.

در صفحه «User Settings»، روی «Scan QR Code» ضربه بزنید. اگر Discord از قبل مجوز دوربین را نداشته باشد، از شما می‌خواهد این مجوز را بدهید.

Choose the "Scan QR Code" option.

اکنون که Discord در تلفن شما برای اسکن کد آماده است، برنامه دسکتاپ دیسکورد یا نسخه وب دیکسوردی می‌خواهید وارد شوید باز کنید. یک کد QR خواهید دید.

QR code in Discord.

دوربین تلفن خود را به سمت کد QR نمایش داده شده روی صفحه نمایش رایانه خود بگیرید. هنگامی که کد اسکن شد، در تلفن خود، پیامی دریافت خواهید کرد که از شما می پرسد آیا می خواهید در رایانه خود وارد حساب کاربری خود شوید یا خیر. با ضربه زدن روی “Yes, Log Me In” ورود را تأیید کنید.

Select "Yes, Log Me In" in the prompt.

Discord در تلفن شما یک پیام موفقیت آمیز نمایش می دهد که نشان می دهد با موفقیت وارد حساب خود در Discord در دسکتاپ خود شده اید. برای بستن این پیام روی «Continue» ضربه بزنید.

Tap "Continue."

متوجه خواهید شد که اکنون در رایانه خود در Discord وارد حساب خود شده اید. از تمام ویژگی های چت این برنامه بر روی دسکتاپ خود لذت ببرید!

منبع
howtogeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا