نرم افزار و اینترنت

اینستاگرام به پشتیبانی از اپلیکیشن مجزای IGTV پایان می دهد

اینستاگرام در دنیایی که تیک تاک کاربران زیادی را در چند سال اخیر به خود اختصاص داده، متوجه می‌شود که چگونه باید مرتبط بماند. در پست وبلاگ اینستاگرام توضیح داده شده که این شرکت پشتیبانی از اپلیکیشن مستقل IGTV را به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای ساده کردن جستجو و ایجاد ویدیوها پایان خواهد داد.

از زمان نوشتن این مقاله، آخرین بار این برنامه مستقل در آگوست 2021 به‌روزرسانی شد و همچنان برای دانلود از فروشگاه Google Play در دسترس است. زمانی که IGTV برای اولین بار راه اندازی شد، قصد اینستاگرام برای رقابت با یوتیوب در ویدیوهای با فرمت طولانی تر باعث شد تا فکر کند که نیاز به راه اندازی یک برنامه جداگانه برای IGTV دارد. در نهایت، ویدیوهای IGTV در فید اصلی ظاهر شدند، بنابراین منجر به توقف نهایی آن شد. همچنین با تغییر تمرکز شرکت به Reels، تبلیغات IGTV را متوقف می شود.

با وجود تمرکز زیاد و سرمایه گذاری روی Reels اینستاگرام، تبلیغات در حال حاضر در اینجا نشان داده نمی شوند. این در سال 2022 تغییر خواهد کرد زیرا اینستاگرام آزمایش تبلیغات در Reels را آغاز می کند و سازندگان می توانند از اواخر سال جاری شروع به کسب درآمد تبلیغاتی از Reels کنند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا