نرم افزار و اینترنت

تلگرام آپدیت شد: استیکرهای ویدیویی، واکنش‌های بهتر و موارد دیگر

تلگرام به تازگی بروزرسانی جدیدی اپلیکیشن اندروید و iOS خود منتشر کرده است. در این به‌روزرسانی، قابلیت‌های مختلفی از جمله استیکرهای ویدیویی، واکنش‌های بهبود یافته با انیمیشن‌های بهتر و اموجی‌های بیشتر، دکمه‌ای برای مشاهده‌ی واکنش‌های دیده نشده، جابجایی بهتر بین گفتگوها و موارد دیگر به تلگرام اضافه شده‌اند.

استیکر ویدیویی تلگرام

استیکرهای متحرک تلگرام یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌های این پیام‌رسان هستند. این استیکرها کمتر از 30 کیلوبایت حجم دارند اما جذابیت بصری فراوانی دارند. ساخت چنین استیکرهایی نیازمند تخصص و مهارت در نرم‌افزارهایی مثل ادوبی ایلاستریتور است. با این‌حال حالا تلگرام قابلیتی را اضافه کرده تا بتوانید به‌راحتی استیکر متحرک خودتان را بسازید. طبق معمول، می‌توانید بسته‌های استیکر خود را با ربات @Stickers بسازید – و یا از استیکرهای جدید ساخته شده توسط دیگران استفاده کنید.

واکنش‌های بهتر

تلگرام حالا به قابلیت واکنش‌های کوتاه مجهز شده است. البته برای استفاده از واکنش‌های طولانی همچنان می‌توانید انگشت خود را روی واکنش‌ها نگه دارید. افزون بر این، واکنش‌ها هم مثل ایموجی‌های تعاملی اکنون همگام‌سازی شده و مخاطب هم همزمان با شما می‌تواند آن‌ها را ببیند. از آن‌جایی که واکنش‌ها علاوه بر ابراز احساسات نوعی پاسخ هستند و می‌توانند مطالب را تایید یا رد کنند، برای آن‌ها وضعیت خوانده شدن در نظر گرفته شده است. حالا وقتی وارد چتی می‌شوید که در آن پیام خوانده نشده دارید، دکمه‌ای شبیه منشن‌های خوانده نشده دیده می‌شود که اجازه می‌دهد واکنش‌های پیام خود را ببینید.

واکنش‌ها و ایموجی‌های متحرک بیشتر

تلگرام طبق معمول در آپدیت جدید نیز ۵ ایموجی جدید را متحرک کرده است. این ایموجی‌ها را می‌توانید هم به‌صورت تکی و هم به شکل واکنش ارسال کنید. مانند همیشه اگر استیکرهای تکی را لمس کنید انیمیشن تمام صفحه مجدداً هم برای شما و هم مخاطبتان پخش می‌شود.

رفع مشکلات در آپدیت جدید تلگرام

در آپدیت جدید همچنین شاهد رفع برخی مشکلات هستیم تلگرام می‌گوید کیفیت مکالمات صوتی حالا افزایش پیدا کرده است. قابلیت ترجمه صفحات وب به بخش Instant View اضافه شده و می‌توانید از منوی Share پیام‌ها را به صورت بی‌صدا ارسال کنید. در iOS هم می‌توانید انیمیشن‌های تازه‌ای را در بخش زبانه‌های پایین صفحه مشاهده کنید.

منبع
telegram
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا