موبایل و تبلت

اپل آیفون SE 3 (2022) را با پیکربندی ارتقایافته معرفی کرد

اپل سرانجام در جریان رویداد Peek Performance خود آیفون SE 3 (2022) را معرفی کرد. مدتی بود که شایعات در مورد این گوشی به گوش می رسید و حالا بالاخره انتظار به پایان رسیده است. این تلفن مقرون‌به‌صرفه با داخلی‌های ارتقا یافته از جمله 5G و تراشه A15 Bionic اپل عرضه می‌شود. درست مانند آیفون SE نسل قبلی، این مدل با نمای بیرونی آیفون 8 عرضه می شود. اپل به طراحی آشنای خود پایبند بوده و همان صفحه نمایش 4.7 اینچی را حفظ کرده است. این گوشی هنوز Touch ID معروف اپل را دارد و کوپرتینویی‌ها نمایشگر تمام صفحه را برای آن در نظر نگرفته‌اند.

آیفون SE جدید در رنگ های نیمه شب، ستاره ای و قرمز عرضه خواهد شد و دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی Retina HD است. این پنل توسط شیشه‌ای پوشیده شده که به گفته اپل این سخت‌ترین شیشه در گوشی‌های هوشمند است. این همان شیشه پشت آیفون 13 است. آیفون SE همچنین دارای IP67 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب است و این شرکت به لطف بهره وری از A15 Bionic و iOS 15 وعده عمر باتری بهتری را داده است. تامین انرژی این نمایشگر و پردازنده بر عهده یک باتری با ظرفیت نسبتاً بالا قرار دارد که از سیستم شارژ بی‌سیم MagSafe اپل پشتیبانی می‌نماید.

اگرچه تنها یک دوربین 12 مگاپیکسلی در قاب پشت وجود دارد (با دیافراگم f/1.8)، امااپل گفت که جدیدترین آیفون SE دارای یک “سیستم دوربین جدید” است و چیزهایی را اضافه کرده که در آیفون 13 دیدیم مانند Photographic Styles، Smart HDR 4 و فیوژن عمیق برای پردازش بهتر. این امر آیفون SE 3 (2022) را به یک دستگاه بسیار وسوسه انگیز برای خرید تبدیل می کند. با همان بودجه، احتمالاً نمی توانید تلفنی پیدا کنید که به همان اندازه توانمند باشد. کاربران علاقه مند می توانند آن را در روز جمعه پیش خرید کنند و این دستگاه در تاریخ 18 مارس با قیمت 429 دلار در ایالات متحده در دسترس خواهد بود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا