موبایل و تبلت

آیپد ایر 5 (2022) با تراشه M1 رونمایی شد

در سال 2020، اپل نمای بیرونی آی‌پد ایر 4 را بازنگری کرد. این امر باعث شد حاشیه‌های نازک‌تری به همراه داشته باشد و دکمه فیزیکی هوم حذف شود. جانشین آن شاهکار مینیمالیستی بالاخره پیدا شد. این شرکت آیپد ایر 5 (2022) را با چندین پیشرفت، از جمله تراشه اپل M1، دوربین جلویی بهتر و قابلیت‌های اختیاری 5G معرفی کرده است. با توجه به تغییرات عمده در طراحی قبلی خود، انتظار نداشتیم این مدل جدید تغییرات قابل توجهی را در جدول مشخصاتش ایجاد کند. به هر حال، این شرکت معمولاً هر چند سال یک بار تغییرات قابل توجهی در ساخت ایجاد می کند.

آیپد ایر 5 (2022) جدید دارای صفحه نمایش 10.9 اینچی Liquid Retina است که 500 نیت روشنایی و پوشش ضد انعکاس را ارائه می دهد. این محصول دارای تراشه Apple M1، یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض جدید با پشتیبانی از Center Stage و قابلیت‌های اختیاری 5G است. این تبلت همچنین از یک پورت USB Type-C ارتقا یافته بهره برده که دو برابر سریعتر از آخرین نسل است. آیپد ایر 5 همچنین از نسل دوم Apple Pencil پشتیبانی می کند و iPadOS 15 را اجرا می کند.

دوربین فوق عریض جلویی iPad Air دارای سنسور جدیدی با پشتیبانی از Center Stage است، و با استفاده از یادگیری ماشینی برای ردیابی و تعقیب خودکار سر شما در طول تماس‌های FaceTime شما را به درستی در کادر نگه می‌دارد. در همین حال، برای افرادی که به داده های سریع تلفن همراه نیاز دارند، iPad Air جدید را می توان با اتصال اختیاری 5G نیز پیکربندی کرد. آی‌پد ایر 5 (2022) در پنج رنگ سرد عرضه می‌شود: خاکستری فضایی، نور ستاره، صورتی، بنفش و آبی. این تبلت در نسخه های 64 یا 256 گیگابایتی با گزینه های Wi-Fi و 5G با قیمت پایه 599 دلار در دسترس خواهد بود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا