صوتی و تصویری

اپل مانیتور جدید Studio Display را برای مک استودیو معرفی کرد

همانطور که انتظار می رفت، اپل نمایشگر جدیدی را به مجموعه محصولات خود اضافه می کند. این شرکت در جریان رویداد Peek Performance، نمایشگر استودیو اپل را معرفی کرد. این مانیتور مستقل دارای یک پنل 5K Retina با 14.7 میلیون پیکسل، 600 نیت روشنایی و پوشش گسترده رنگ P3 است. همچنین دارای فناوری True Tone اپل است که به نمایشگر اجازه می دهد دمای رنگ پنل خود را با نور محیط اتاق شما مطابقت دهد.

در بالای نمایشگر، یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض با ویژگی Center Stage اپل، برای اولین بار برای یکی از مانیتورهای این شرکت مشاهده خواهید کرد. طبق گفته اپل، این ویژگی به طور خودکار شما را در وسط قاب در طول تماس‌های FaceTime و Zoom متمرکز می‌کند و به گفته اپل، تجربه تماس ویدیویی طبیعی‌تری را به همراه خواهد داشت. Studio Display همچنین دارای یک سیستم صوتی با شش بلندگو است که از صدای فضایی Dolby Atmos پشتیبانی می کند. در داخل، مانیتور شامل پردازنده A13 Bionic اپل است. این تراشه برای تقویت دوربین و قابلیت های صوتی Studio Display وجود دارد.

اگر می‌خواهید آن را روی بازوی مانیتور نصب کنید، اپل یک آداپتور VESA جداگانه ارائه می‌کند که به شما این امکان را می‌دهد. در جلوی ورودی/خروجی، مانیتور دارای سه درگاه USB-C است که یکی از آنها اتصال تاندربولت را ارائه می دهد. این اتصال می تواند تا 96 وات برق را برای یک نوت بوک مک فراهم کند و به شما امکان می دهد مک بوک پرو 14 اینچی را سریع شارژ کنید.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا