کنسول و بازی

آپدیت مارس 2022 ایکس باکس: مروری بر ویژگی های جدید و بهبود یافته

به عنوان بخشی از تلاش های مایکروسافت برای بهبود مستمر پلتفرم ایکس باکس، این تیم سه تغییر مفید را در داشبورد و کنترلر Xbox Series X/S ارائه کرده که اکنون در حال عرضه هستند.

پین کردن چند بازی برای Quick Resume

Quick Resume یک ویژگی عالی ایکس باکس است که به شما امکان می‌دهد بین بازی‌ها بپرید و از جایی که آنها را رها کرده‌اید انتخاب کنید، بدون اینکه نیازی به راه‌اندازی از ابتدا و مقابله با زمان‌های بارگیری مرتبط با آن باشید. با به‌روزرسانی مایکروسافت ایکس باکس در مارس 2022، همانطور که در Xbox Wire توضیح داده شده، اکنون می‌توانید حداکثر دو بازی را در Quick Resume پین کنید.

این بدان معناست که این بازی‌ها هرگز از چرخش رزومه سریع خارج نمی‌شوند، مگر اینکه به‌طور دستی آن‌ها یا به‌روزرسانی‌های بازی را حذف کنید – برای بازی‌هایی که به طور منظم بازی می‌کنید و معمولاً راه‌اندازی آن‌ها یک ابد طول می‌کشد، عالی است.

برای استفاده از ویژگی جدید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به گروه Quick Resume بروید.
  2. یک بازی را برجسته کنید
  3. دکمه Menu را روی کنترلر خود فشار دهید.
  4. Pin to Quick Resume را انتخاب کنید.
  5. اگر دو بازی پین شده دارید، باید یکی را برای حذف انتخاب کنید.

پیکربندی دکمه اشتراک گذاری Xbox Controller

دومین ویژگی جدید، امکان بازنگری دکمه اشتراک گذاری در کنترلر بی سیم ایکس باکس است. به طور پیش‌فرض، دکمه اشتراک‌گذاری با یک ضربه ویدیو ضبط کرده یا با نگه داشتن آن از صفحه اسکرین شات می گیرد. اکنون، می‌توانید آن دکمه را برای انجام کارهای دیگری مانند جستجوی باز، راه‌اندازی فهرست دوستان یا مرور دستاوردهای خود، مجدداً ترسیم کنید. اگر به ندرت اسکرین شات و ویدیو می گیرید، خیلی خوب است که اکنون می توانید دکمه اشتراک گذاری را به چیز مفیدتری اختصاص دهید.

مایکروسافت خاطرنشان می‌کند که «کنترل‌های Elite Series 2، کنترلرهای تطبیقی ایکس‌باکس و سایر دستگاه‌ها نیز اقدامات جدیدی دارند» که می‌توانید آن‌ها را در برنامه Xbox Accessories مرور کنید. علاوه بر این، فریمور کنترلر جدیدی در دسترس است که عملکرد بلوتوث را در کنار سایر اصلاحات بهبود می‌بخشد.

راهنمای پیکربندی صوتی HDMI

در نهایت، اکنون یک جادوگر راهنما برای ست آپ دستگاه های صوتی HDMI وجود دارد که شما را در مراحل مختلف راهنمایی می کند تا اطمینان حاصل کنید که بلندگوهای شما به درستی برای نیازهای شما متصل شده و پیکربندی شده اند. می توانید از طریق General > Volume & audio output > Audio setup به این مورد دسترسی داشته باشید.

کنسول خود را به روز نگه دارید

بهتر است به کنسول خود اجازه دهید به‌روزرسانی‌ها را به‌طور خودکار نصب کند تا بتوانید از جدیدترین ویژگی‌ها و ویژگی‌های امنیتی بهره‌مند شوید. در Xbox Series X/S خود، از طریق Profile و System > Settings > System > Updates، به‌روزرسانی‌ها را بررسی کنید. برای به روز رسانی کنترلر ایکس باکس در رایانه، از برنامه Xbox Accessories استفاده کنید. اگر قبلاً آن را ندارید، می‌توانید آن را از مایکروسافت استور دریافت کنید.

منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا