مایکروسافت اخیراً بیلد 22579 ویندوز 11 را برای ویندوز اینسایدرها در کانال Dev منتشر کرده است. بیلد جدید بر بهبود ویژگی‌های موجود، مانند پوشه‌ها در منوی Start و ناوبری لمسی تمرکز دارد. علاوه بر این، نسخه جدیدی از مدیا پلیر را با تغییری تا حدودی غیرمنتظره به ارمغان می آورد: پشتیبانی از Audio CD.

دیسک های فشرده دیگر روش مورد علاقه همه برای پخش موسیقی نیستند. با این حال، برخی از مشتریان قدیمی به خرید آن آثار ادامه می دهند. علاوه بر این، در سال 2021، برای اولین بار در دو دهه، فروش سی دی در ایالات متحده از 31.6 به 46.6 میلیون افزایش یافت. اگر شما یکی از کسانی هستید که از موسیقی روی دیسک‌های فشرده لذت می‌برید، خوشحال خواهید شد که بدانید اکنون می‌توانید از برنامه جدید مدیا پلیر در ویندوز 11 برای پخش سی‌دی‌های صوتی استفاده کنید.

مایکروسافت پشتیبانی از Audio CD را به برنامه جدید ویندوز 11 مدیا پلیر در نسخه 11.2202.42.0 اضافه کرد. این برنامه یک ورودی “Audio CD” را در منوی خود نشان می دهد که به شما امکان می دهد موسیقی را از دیسک درج شده پخش کنید. تغییرات دیگر در آخرین نسخه، تغییر تم و تجربه کشیدن و رها کردن محتوای رسانه را بهبود می بخشد.

شایان ذکر است که مدیا پلیر تنها برنامه برای سی دی های صوتی در ویندوز 11 نیست. همچنین می توانید از Windows Media Player Legacy قدیمی که هنوز در آخرین نسخه های ویندوز 11 موجود است، استفاده کنید. با جدیدترین به‌روزرسانی برای برنامه مدیا پلیر جدید، کاربران یک برنامه دیگر برای پخش موسیقی از دیسک‌های نوری دارند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *