پس از GoPro Hero 10 Black و DJI Action 2 سال گذشته، بالاخره نوبت Insta360 است که جدیدترین دوربین اکشن خود را به همراه یک لنز با زاویه باز 4K جدید ارائه کند. Insta360 One RS یک دوربین اکشن ماژولار دیگر از این شرکت است، اما این بار دارای یک پردازنده ارتقا یافته برای پشتیبانی از “FlowState Stabilization” و همچنین فیلمبرداری “Active HDR” است.

در حالی که One RS تقریباً مشابه One R قدیمی است، صفحه نمایش لمسی هسته کمی تغییر چهره داده است: اکنون یک نشانگر برای “منوی سریع” و دیگری برای “زوم فوری” خواهید دید. سایر امتیازات کمتر قابل مشاهده عبارتند از اتصال WiFi بهبود یافته (برای انتقال سریعتر فایل و پیش نمایش زنده پایدارتر)، همچنین میکروفون اضافی (برای ضبط صدای واضح تر) و باتری 21 درصد بیشتر.

لنز جدید “4K Boost Lens” دارای سنسور 48 مگاپیکسلی بزرگتر 1/2 اینچی است. این لنز می‌تواند فیلم‌های 4K با نرخ 60 فریم در ثانیه، حالت واید اسکرین 6K با نرخ 25/24 فریم در ثانیه یا کلیپ‌های 1080p با حداکثر سرعت 200 فریم بر ثانیه ضبط کند. شما می توانید این کیت One RS “4K Edition” را با قیمت 299.99 دلار تهیه کنید. و اگر قبلاً One R دارید، خوشحال خواهید شد که بدانید این لنز تقویت کننده 4K با نسخه قبلی سازگار است و در انتظار به‌روزرسانی فریمور است.

از طرف دیگر، می‌توانید کیت «نسخه دوقلو» را نیز در نظر بگیرید که یک لنز 5.7K 360 را اضافه می‌کند (همان مشخصات قبلی، به جز رنگ خاکستری روشن‌تر)، و این 549.99 دلار است. مانند قبل، با لنز 360، می‌توانید فیلم‌ها و عکس‌های کروی بگیرید و محتوای دوبعدی را با چوب سلفی که نامرئی شده است اکسپورت کنید. اگر می‌خواهید بهترین حالت دوربین با زاویه دید عریض را داشته باشید و نیازی به لنز 360 ندارید، گزینه سومی وجود دارد: می‌توانید One RS را با لنز 5.3K 1 اینچی لایکا همراه کنید. این نیز 549.99 دلار قیمت دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *