گوگل در حال کار بر روی روش هایی برای جداسازی نظرات خوب از محصولات بد قبل از ارائه آنها به کاربر بوده است. در به‌روزرسانی سال گذشته، بررسی‌هایی را تبلیغ کرد که شواهدی را نشان می‌دهد که بررسی کننده واقعاً محصول مورد نظر را مدیریت کرده است و همچنین لینک هایی را به چندین فروشنده ارائه داده تا به خریداران حق انتخاب بیشتری بدهد.

اکنون این شرکت در حال ارائه به‌روزرسانی جدیدی برای نحوه رتبه‌بندی بررسی‌های محصول است تا بررسی‌های تخصصی تر را از بررسی‌های کم محتوا جدا کند. قوانین جدید این الزام را تقویت می‌کند که بررسی صرفاً اطلاعات سازنده را بازگو نمی‌کند، بلکه در واقع تجربه دست اولی از نحوه محصول را اضافه می‌کند. یک بررسی خوب فقط به جنبه های مثبت نگاه نمی کند و همچنین به محصول به صورت مجزا نگاه نمی کند. باید حاوی مزایا و معایب باشد و محصول فعلی را با نسخه های قبلی و با جایگزین های رقیب مقایسه کند.

در ادامه چهار مورد کلیدی است که به روز رسانی امروز بر آنها تمرکز دارد:

  • شامل عمق جزئیات مفید، مانند مزایا یا معایب یک مورد خاص، جزئیات مربوط به نحوه عملکرد یک محصول یا تفاوت آن محصول با نسخه های قبلی.
  • از افرادی بیایید که واقعاً از محصولات استفاده کرده اند و نشان دهید که محصول از نظر فیزیکی چگونه است یا چگونه استفاده می شود
  • شامل اطلاعات منحصر به فرد فراتر از آنچه سازنده ارائه می دهد – مانند تصاویر بصری، صوتی یا لینک هایی به محتوای دیگر که جزئیات تجربه بازبینی را نشان می دهد.
  • محصولات قابل مقایسه را پوشش دهید یا توضیح دهید که چه چیزی یک محصول را از رقبای خود متمایز می کند

توجه داشته باشید که این به‌روزرسانی فقط بررسی‌های محصول به زبان انگلیسی را پوشش می‌دهد و به تدریج منتشر خواهد شد، بنابراین باید به زودی اثرات آن را مشاهده کنید. گوگل از تغییرات تاکنون راضی است و در تلاش است تا رتبه بندی بررسی محصولات مشابه را به زبان های دیگر نیز فعال کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *