لپ تاپ

رونمایی MSI از نسل جدید لپ تاپ های تجاری سری Summit

شرکت MSI نسخه بروزرسانی شده از لپ تاپ های سری Summit را معرفی کرده که شامل سامیت E16 Flip Evo، سامیت E13 Flip Evo، سامیت E14 Evo و سامیت E16 Flip می شود. همچنین یک مدل کاملاً جدید به نام سامیت E14 Flip Evo وجود داشته که یک نسخه تبدیل پذیر است (به این معنی که صفحه نمایش آن می تواند به شکل تبلت به سمت عقب جمع شود) و نسخه قابل تبدیل سامیت E14 Evo است. جالب اینجاست که به نظر نمی رسد نسخه 15 اینچی سامیت E15 به روز شده باشد.

سامیت E14 Flip برای افرادی مناسب است که به صفحه نمایشی بزرگتر از صفحه نمایش 13.4 اینچی E13 Flip Evo نیاز دارند اما نمی خواهند به مدل 16 اینچی بپردازند. همچنین پنل با وضوح بالاتری نسبت به کانورتیبل 13 اینچی ارائه می دهد که حداکثر رزولوشن 2880 در 1800 را دارد، در حالی که مدل کوچکتر (و همچنین E14 تاشو) یک مدل قدیمی 1920 در 1200 است. جدا از وضوح صفحه نمایش، به نظر می رسد E14 Flip تا حد زیادی شبیه به E14 Flip است (با گزینه های پیکربندی، ابعاد و انتخاب پورت یکسان)

مدل‌های جدید سامیت با Tobii Aware عرضه می‌شوند؛ این یک فناوری ردیابی چشم بوده که دستگاه را قفل می‌کند یا اگر کاربر آن نزدیک نباشد، صفحه آن را محو می‌کند. این نوع نرم‌افزار در چند سال گذشته در لپ‌تاپ‌های تجاری پیشرفته رایج‌تر شده است و می‌تواند آرامش خاطری را برای کاربرانی که با اطلاعات حساس سروکار دارند، فراهم کند.

اولریکا ویکستروم در رابط با این فناوری جدید بکار رفته در لپ تاپ، بیان کرد:

کاربران و کسب‌وکارها رایانه‌هایی را می‌خواهند که فعالانه کار کنند تا اطلاعاتشان را ایمن نگه دارند و در عین حال به رفاه و بهره‌وری آنها کمک کنند. این دقیقا همان چیزی است که Tobii Aware هنگام جفت شدن با سری جدید لپ تاپ های MSI به ارمغان می آورد.

سری Summit E که برای رقابت با مدل‌های پریمیوم مانند خط XPS Dell قیمت گذاری شده است، بیشتر به دلیل داشتن مقدار معقول قدرت در یک شاسی سبک شناخته شده است. در حالی که کیفیت ساخت کاملاً در سطح رقبای برتر در فضای کسب و کار (مانند مک بوک پرو اپل یا تینک بوک های لنوو) نبوده است، طراحی ها شیک و حرفه ای با پرداخت های بادوام هستند.

لپ تاپ های جدید هم اکنون برای خرید در دسترس هستند. مدل های E14 Flip Evo از 1499 دلار و مدل های E14 Evo از 1249 دلار قیمت شروع می شوند. قیمت E13 Flip Evo از 1299 دلار شروع می شود، در حالی که E16 و E16 Flip Evo به ترتیب با قیمت پایه 1899 دلار و 1549 دلار در دسترس هستند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا