لپ تاپ

احتمال عرضه مک بوک ایر اپل با نمایشگر 15 اینچی در سال آینده

اپل مشغول ارتقای دستگاه‌های مک خود بوده است و پس از راه‌اندازی مک استودیو جدید، به نظر می‌رسد که غول فناوری کوپرتینویی دستگاه دیگری دارد که به زودی برای اولین بار عرضه خواهد شد. براساس گزارشات جدید، اپل در حال توسعه یک مک بوک ایر 15 اینچی است که انتظار می رود سال آینده، یعنی در سال 2023 عرضه شود.

در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد این مک بوک ایر جدید که انتظار می رود سال آینده عرضه شود، در دسترس نیست، اما تحلیلگر راس یانگ می گوید که می تواند همراه با مک بوک ایر کمی بزرگتر 13 اینچی معرفی شود. این اولین بار نیست که گزارش‌هایی در مورد یک مک بوک ایر 15 اینچی آنلاین منتشر می‌شود، زیرا مارک گورمن از بلومبرگ، سال گذشته گزارش داده بود که اپل روی یک مک بوک ایر با نمایشگر بزرگ‌تر کار می کند.

اپل در اوایل سال 2008 یک مک بوک ایر 15 اینچی بزرگتر را در نظر گرفته بود، اما این شرکت با آن پیش نرفت و در عوض، مدل 13 اینچی را انتخاب کرد و تاکنون، تنها در آن اندازه صفحه نمایش در دسترس بوده است. از سوی دیگر، مک بوک پرو در سه اندازه مختلف عرضه می شود – 13 اینچی، 14 اینچی و 16 اینچی، اما از بین این سه مدل، مدل های 14 اینچی و 16 اینچی با پیکربندی قدرتمندتری در مقایسه با مدل 13 اینچی ارائه می شود.

امسال انتظار می رود که این شرکت یک مک بوک ایر 13 اینچی بازطراحی شده با گزینه های رنگی بیشتر و چیپست جدید M2 را عرضه کند. شایعه شده بود که این دستگاه در ماه جاری معرفی می شود اما اکنون انتظار می رود در ماه های آینده ارائه شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا