موبایل و تبلت

انتشار آپدیت اندروید 12 برای گلکسی A51، F62 و A Quantum

از آنجایی که سامسونگ اکنون به‌روزرسانی دستگاه‌های پریمیوم و جدیدتر خود را به اندروید 12 انجام می‌دهد، شروع به ارائه نرم‌افزار جدید به تلفن‌های قدیمی و ارزان‌قیمت کرده است. جدیدترین گوشی‌هایی که به‌روزرسانی سیستم جدید را عرضه کرده‌اند، پرفروش‌ترین گلکسی A51، گلکسی F62 انحصاری هند و گلکسی A Quantum انحصاری کره جنوبی هستند.

به گفته SamMobile، سامسونگ انتشار به‌روزرسانی اندروید 12 را برای گلکسی A51 در ویتنام، روسیه و امارات آغاز کرده است. به‌روزرسانی نرم‌افزار با جدیدترین رابط کاربری One UI 4.1 به جای One UI 4.0 ارائه می‌شود. به طور مشابه، گلکسی F62 نیز دارای رابط کاربری One UI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 است. با این حال، ساخت نرم افزار برای این گوشی هوشمند دارای وصله های امنیتی منسوخ فوریه 2022 است. در حالیکه همین به‌روزرسانی، وصله‌های امنیتی مارس 2022 را برای گلکسی A51 به همراه دارد.

از سوی دیگر، معلوم نیست که آیا به‌روزرسانی اندروید 12 برای گلکسی A Quantum با One UI 4.0 یا One UI 4.1 عرضه می‌شود. اما می گوید که این به روز رسانی سطح وصله امنیتی را تا مارس 2022 افزایش می دهد. همانند هر به‌روزرسانی دیگر سیستم OTA، اندروید 12 برای گوشی‌های فوق‌الذکر نیز به صورت دسته‌ای عرضه می‌شود. بنابراین، رسیدن به هر واحد و همچنین منطقه مدتی طول می کشد. اما انتظار داشته باشید که به روز رسانی در روزهای آینده ارائه شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا