آمازون امروز نسل سوم Fire TV Cube را معرفی کرد که پرچمدار مدیا پلیر این شرکت است. مدل به روز شده دارای طراحی جدید، پردازش سریعتر و اتصال بهبود یافته است.

Fire TV Cube جدید دارای طراحی جدید با توری پارچه ای است که بلندگوی داخلی را می پوشاند. Fire TV Cube همراه با میکروفون های داخلی می تواند به عنوان یک دستگاه الکسا برای خانه شما عمل کند. Fire TV Cube جدید یک پردازنده به روز شده داشته که ادعا می شود 2 برابر قدرتمندتر از Fire TV Stick 4K Max است. این باید زمان بارگذاری برنامه را بهبود بخشد و همچنین به سرعت بخشیدن به عملکرد پخش ویدیو در برنامه ها کمک کند.

از نظر اتصال، Fire TV Cube اکنون دارای ورودی HDMI برای اتصال جعبه کابل شما است که سپس می توانید با استفاده از Alexa یا ریموت Fire TV Cube آن را کنترل کنید. Fire TV Cube همچنین دارای آخرین استاندارد Wi-Fi 6E برای اتصال بی سیم مطمئن تر است. همچنین یک پورت USB-A برای اتصال وب کم های سازگار برای تماس های ویدیویی وجود دارد. آمازون همچنین Alexa Voice Remote Pro جدید را با ریموت یاب، دکمه های قابل تنظیم و نور پس زمینه راه اندازی کرد.

Remote Pro دارای یک بلندگوی داخلی است که برای کمک به شما در یافتن آن، یک زنگ شنیداری منتشر می کند. برای فعال کردن این ویژگی، فقط از الکسا بخواهید که ریموت شما را پیدا کند. دو دکمه قابل تنظیم روی آن وجود دارد تا بتوانید میانبرهای خود را به برنامه ها، کانال ها یا دستورات الکسا مورد علاقه خود اختصاص دهید. و در نهایت، کنترل از راه دور جدید دارای نور پس زمینه فعال با حرکت است که زمانی که کنترل از راه دور در تاریکی گرفته می شود، روشن می شود. Fire TV Cube جدید 140 دلار قیمت دارد در حالی که Alexa Voice Remote Pro قیمتی معادل 35 دلار است.

آمازون همچنین مجموعه تلویزیونی جدید Omni QLED خود را معرفی کرد. این شامل یک مدل 65 اینچی و 75 اینچی است. هر دو دارای پنل LCD 4K IPS با سرعت 60 هرتز، پشتیبانی از Dolby Vision IQ و HDR10+، Dolby Atmos و local dimming با آرایه کامل تا 96 منطقه، سه پورت HDMI 2.0 و یک پورت HDMI 2.1 هستند و دارای کنترل از راه دور صوتی Alexa می باشند. تلویزیون ها بر روی سیستم عامل Fire TV مبتنی بر اندروید اجرا می شوند. مدل 65 اینچی 800 دلار و 75 اینچی 1100 دلار است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *