فناوری

رویداد مایکروسافت بیلد 2022 در تاریخ 3 تا 5 خرداد برگزار می شود

همیشه این زمان از سال شرکت‌های بزرگ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کنفرانس‌های توسعه‌دهنده پرچم‌دار آینده خود را اعلام می‌کنند. در سال 2022، مایکروسافت تصمیم گرفت ابتدا تاریخ های کنفرانس بیلد آینده خود را اعلام کند. طبق گفته شرکت، رویداد مایکروسافت بیلد 2022 قرار است در تاریخ 24-26 مه 2022 (3 تا 5 خرداد 1401) برگزار شود.

Microsoft Build 2022 یک کنفرانس سه روزه توسعه دهندگان خواهد بود که طی آن غول نرم افزاری از آخرین ابزارها، فناوری ها و به روز رسانی های توسعه دهنده خود برای محصولات نرم افزاری مختلف رونمایی خواهد کرد. در سال‌های 2020 و 2021، به دلیل همه‌گیری، مایکروسافت مجبور شد از رویدادهای حضوری به رویدادهای مجازی تبدیل شود. بیلد 2022 مستثنی نیست زیرا ظاهراً مایکروسافت آماده میزبانی یک کنفرانس بزرگ حضوری نیست.

مایکروسافت می‌گوید بیلد 2022 به توسعه‌دهندگان در سراسر جهان فرصتی می‌دهد تا در مورد آخرین فناوری و نوآوری‌های توسعه‌دهنده مایکروسافت بیاموزند، اخبار را دنبال کنند و با استفاده از آموزش‌های مختلف، مهارت‌های خود را تقویت کنند. این کنفرانس همچنین فرصتی برای صحبت با مهندسان و کارشناسان فنی مایکروسافت در مورد چندین محصول و فناوری است. در نهایت، مایکروسافت وعده “محتوای خاص بازار و فرصت های اتصال” را برای فرانسه، آلمان، ژاپن، آمریکای لاتین و بریتانیا می دهد.

ما هنوز نمی دانیم که مایکروسافت قرار است در کنفرانس بیلد 2022 چه چیزی را نشان دهد. اگر می‌خواهید بیشتر از مایکروسافت در مورد جدیدترین سیستم عاملش بشنوید، منتظر رویداد آینده “Windows 11 Hybrid Work” در هفته آینده باشید. انتظار می رود که این شرکت به زودی از ویژگی ها و بهبودهای جدید در طول این ارائه برای سیستم عامل خود رونمایی کند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا