سخت افزار

رونمایی MSI از دسکتاپ گیمینگ MAG Meta 5 5E

اگر قصد دارید یک دسکتاپ جدید برای بازی بخرید، MSI MAG META 5 5E یک انتخاب مقرون به صرفه است. MAG META 5 5E اولین دسکتاپ گیمینگ راه حل کامل AMD شرکت MSI است.

این دسکتاپ دارای پردازنده مرکزی Ryzen 7 5800X مبتنی بر معماری Zen 3 و کارت گرافیک AMD Radeon RX 6700 XT است که به لطف فناوری حافظه هوشمند دسترسی AMD عملکرد بازی را تضمین می کند. همچنین حداکثر 64 گیگابایت رم DDR4 را می توان نصب کرد تا بتوانید کارهای بازی و بهره وری را انجام دهید. این دستگاه دارای حداکثر یک SSD M.2، دو اسلات 2.5 اینچی و دو اسلات 3.5 اینچی است که امکان استفاده از ذخیره سازی انبوه و دسترسی سریعتر به داده ها را فراهم می کند.

در مورد محلول حرارتی، MAG META 5 5E را می توان با یک خنک کننده هوا یا خنک کننده مایع پیکربندی کرد. هوا را از کناره ها به داخل می کشد و هوای زیادی را از پشت و بالای کیس عبور می دهد. همچنین فضای اضافی برای نصب فن ها برای انتقال هوا از طریق سیستم وجود دارد. MAG META 5 5E دارای نوارهای RGB در کنار پنل جلویی است و از یک پنل جانبی شیشه ای قابل تعویض بهره می برد. کاربران می توانند سبک و پیکربندی خود را با طیف نامحدودی از رنگ و نورپردازی پویا RGB از طریق MSI Mystic Light به نمایش بگذارند.

در بخش اتصالات، یک پورت USB 3.2 Type-C، دو پورت USB 2.0 Type-A و جک هدفون و میکروفون در پنل قرار داشته، درحالیکه پنل پشتی، دو پورت USB 2.0 Type-A، پورت PS/2، خروجی HDMI، چهار پورت USB 3.2 Gen 1 Type-A و پورت شبکه می شود. MSI تاکنون اطلاعات در مورد قیمت و زمان عرضه این دسکتاپ مجهز به AMD منتشر نکرده است.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا