موبایل و تبلت

انتشار آپدیت اندروید 12 برای سونی اکسپریا 1 مارک 3 و 5 مارک 3 و پرو آی

سونی هفته گذشته برنامه ارتقای اندروید 12 را برای مجموع پنج دستگاه اعلام کرد – Xperia 1 III، Xperia 5 III، Xperia PRO-I، Xperia 1 II و Xperia 5 II. برخی از این مدل‌ها اکنون شروع به دریافت به‌روزرسانی کرده‌اند، یعنی اکسپریا 1 مارک 3 و اکسپریا 5 مارک 3 و اکسپریا پرو آی.

جدا از رابط کاربری کاملاً جدید سیستم و همه آن چیزهای خوب، به‌روزرسانی اندروید 12 اکسپریا نیز مجموعه‌ای از پیشرفت‌ها را در عملکردهای سیستم به ارمغان می‌آورد. برخی از ویژگی های جدید اضافه شده عبارتند از اسکرین شات های طولانی، ویجت های مکالمه و ضبط تماس. یک عملکرد تماس اضطراری جدید نیز اضافه شده است که به سادگی با 5 بار ضربه زدن روی دکمه پاور، امکان شماره گیری تماس اضطراری بسیار سریع را فراهم می کند. همچنین پشتیبانی جدیدی برای تماس های اضطراری وجود دارد.

حالت یک دست نیز اصلاح کاملی دریافت کرده و کافی است نوار پیمایش پایین را به پایین بکشید و رابط تلفن همراه به پایین فرو می‌رود و دسترسی به محتوای بالای صفحه را آسان‌تر می‌کند. دو اپلیکیشن Photography Master و Movie Master نیز بیشتر بهینه شده اند. اول از همه، آنها یک صفحه سریع اضافه کرده اند که از طریق آن می توان به راحتی به نکات و ترفندها دسترسی پیدا کرد. مورد دوم برای عکاسان است، اضافه کردن عملکردهای سفارشی برای دکمه‌های AEL، دکمه‌های DISP و دکمه‌های منوی عملکرد، که استفاده از برنامه را راحت‌تر می‌کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا