موبایل و تبلت

ناتینگ فون 2 با قیمت 599 دلار معرفی شد

ناتینگ سرانجام از جدیدترین گوشی هوشمند خود یعنی Nothing Phone 2 رونمایی کرده که در مقایسه با نسل قبلی خود پیشرفت هایی را به ارمغان می آورد. فون (2) ممکن است با فون (1) یکسان به نظر برسد، اما دستگاه جدید دارای پشتی گرد است که کار با آن را راحت‌تر می‌کند. رابط Glyph نیز به‌روزرسانی دریافت کرد و اکنون از 11 نوار LED تقسیم‌بندی شده با 33 منطقه روشنایی LED تشکیل شده است. موارد استفاده جدیدی را برای اعلان هایی مانند کنترل صدا و نشانگرهای تایمر ارائه می دهد.

می‌توانید اپلیکیشن های خاصی را به LED بالا سمت چپ برای اعلان‌های Essential Glyph اختصاص دهید که تا زمانی که اعلان را از منوی اعلان پاک نکنید، روشن می‌ماند. ناتینگ همچنین SDK و API رابط Glyph خود را به روی توسعه‌دهندگان باز می‌کند، بنابراین احتمالاً موارد استفاده هوشمندانه‌تری را در این راه مشاهده خواهیم کرد.

ناتینگ فون 2 مجهز به صفحه نمایش 6.7 اینچی LTPO OLED با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی 1-120 هرتز می باشد. در بردیگی مرکز بالای نمایشگر یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی سونی IMX615 با پشتیبانی از فیلمبرداری 1080p و نرخ 60 فریم بر ثانیه مشاهده خواهید کرد. در پشت، اکنون دوربین ها بهتر شده و دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 با لرزشگیر تصویر OIS و EIS و حالت‌های HDR و Motion Capture است. در کنار دوربین اصلی یک سنسور فوق عریض 50 مگاپیکسلی سامسونگ JN1 قرار گرفته که از قابلیت‌های پیشرفته HDR نیز بهره می‌برد.

تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بخش فرمان ناتینگ فون 2 را برعهده دارد. باتری اکنون 4700 میلی آمپر ساعت بوده و سرعت شارژ سیمی و بیسیم به ترتیب به 45 وات و 15 وات ارتقا یافته است. قسمت جلوی نرم افزار توسط Nothing OS 2.0 مبتنی بر اندروید 13 پوشانده شده که ویجت های جدید، رنگ های تم، طرح بندی پوشه ها و کاورهای مصور را اضافه می کند.

Nothing Phone (2) در رنگ‌های سفید و خاکستری تیره عرضه شده و از 599 دلار برای تریم 8/128 گیگابایتی شروع می‌شود. یک نسخه 12/256 گیگابایتی با قیمت 699 دلار وجود دارد در حالی که مدل حرفه ای 12/512 گیگابایتی با قیمت 799 دلار در دسترس است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا