صوتی و تصویری

ساندبارهای پریمیوم جدید سامسونگ با صدای فراگیر سه بعدی و Dolby Atmos

سامسونگ برای همراهی با سری تلویزیون‌های Neo QLED 8K 2022 خود، دو ساندبار پریمیوم را معرفی کرده است: HW-Q990B و HW-S800B. جدیدترین ساندبارها نوید ارائه یک تجربه صدای فراگیر و طراحی مدرن برای تکمیل تلویزیون سامسونگ شما را می دهند.

HW-Q990B پریمیوم‌ترین و گران‌ترین محصول در این مجموعه است. صدای فراگیر سه بعدی را با استفاده از بلندگوهای کانال 11:1:4 و Dolby Atmos ارائه می کند. هنگامی که به تلویزیون سامسونگ Neo QLED 8K متصل می شود، این بلندگو می تواند از حداکثر 22 کانال (16 کانال نوار صوتی و 6 کانال تلویزیون) برای خروجی “صدای استریوفونیک 3 بعدی غافلگیرکننده ای استفاده کند که قبلاً هرگز احساس نشده است.”

HW-Q990B دارای ویژگی به نام Q-Symphony است که می تواند همزمان از ساندبار و بلندگوهای تلویزیون برای ایجاد یک تجربه صدای فراگیر بهینه استفاده کند. در حالی که ویژگی Q-Symphony در ساندبارهای قبلی سامسونگ نیز وجود داشت، تنها می توانست به برخی از بلندگوهای تلویزیون دسترسی داشته باشد. در مقابل، نسخه جدید می تواند از همه بلندگوهای موجود در تلویزیون شما استفاده کند تا تجربه صدای غنی تری را ارائه دهد.

این اسپیکر همچنین می‌تواند از طریق Wi-Fi به تلویزیون شما وصل شود، بدون اینکه نیازی به کابل HDMI برای تنظیم سیم قطع شود. علاوه بر این، ویژگی‌هایی مانند صدای SpaceFit و Auto EQ را نیز دریافت می‌کنید تا به شما کمک کند صدا را مطابق میل خود تنظیم کنید. این اسپیکر از فلز ساخته شده است و دارای یک پنجره LED وضعیت نمایشگر در جلو است تا بتوانید وضعیت دستگاه و سایر اطلاعات را به راحتی کنترل کنید.

سامسونگ HW-S800B یک ساندبار بسیار باریک است که 38 میلی متر ارتفاع و 40 میلی متر ضخامت دارد. سامسونگ می گوید این بهترین گزینه برای دارندگان تلویزیون The Frame است زیرا می توان آن را به دیوار آویزان کرد و بیرون نمی زند. این محصول در رنگ‌های سیاه و سفید با پوسته‌های قهوه‌ای و ساج که با The Frame که اواخر امسال عرضه می‌شود، مطابقت دارد. HW-S800B دارای دو بلندگو در سمت چپ و راست است و از 3.1.2 کانال با پشتیبانی از Dolby Atmos استفاده می کند. ساندبارهای HW-Q990B و HW-S800B به ترتیب 1555 دلار و 739 قیمت دارند.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا