نرم افزار و اینترنت

امکان ارسال پیام به کامپیوترهای ویندوز 11 برای مدیران IT

اگر مدیر آی تی هستید و همیشه می‌خواهید برای کاربران ویندوز خود پیام ارسال کنید، مایکروسافت به زودی گزینه جدیدی را باز می‌کند. مدیران IT به زودی می‌توانند پیام‌های سازمانی را به کامپیوترهای ویندوز 11 ارسال کنند و می‌توانند روی صفحه قفل، دسکتاپ یا بالای نوار وظیفه ظاهر شوند.

مدیران آی تی می‌توانند این پیام‌ها را در Microsoft Endpoint Manager پیکربندی کنند و نحوه نمایش پیام‌ها، افرادی که آنها را می‌بینند و دفعات نمایش آنها را سفارشی کنند. لوگوی شرکت می‌تواند در کنار پیام ظاهر شود و همچنین می‌تواند شامل لینک های وب به آدرس‌های اینترنتی شرکت باشد. آنها همچنین می توانند برای متریال آموزشی مفید باشند یا به عنوان یک انفجار سریع برای هشدار دادن به کارمندان در مورد چیزی در سطح شرکت مفید باشند.

مایکروسافت از پیام‌های مشابهی مانند اینها برای ترغیب کاربران ویندوز به استفاده از اج استفاده کرده و این شرکت قبلاً هرگز به توسعه‌دهندگان برنامه یا اشخاص ثالث اجازه نمی‌داد این نوع پیام‌ها را در بالای نوار وظیفه تولید کنند. این پیام‌ها مطمئناً پیشرفتی نسبت به فرمان ارسال خالص از دوران ویندوز XP هستند که به مدیران آی تی اجازه می‌داد یک پیام پاپ‌آپ را به رایانه‌ها ارسال کنند.

مانند هر پیام دیگری، اگر سازمان ها بیش از حد از آنها استفاده کنند، ممکن است با انتقاد کاربران نهایی یا محققان امنیتی مواجه شود. مجرمان سایبری، جدای از حواس پرتی، اغلب از جعبه های گفتگوی ویندوز تقلید می کنند تا کاربران را تشویق به کلیک و دانلود بدافزار از صفحات وب کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا