نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت ویندوز 365 کلاود را در ویندوز 11 یکپارچه می کند

مایکروسافت سال گذشته کامپیوترهایی را با ویندوز 365 در فضای ابری قرار داد و اکنون این کامپیوترهای ابری را مستقیماً در ویندوز 11 ادغام می کند.  ویندوز 365 به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا از هر کجا به کامپیوترهای ابری دسترسی داشته باشند تا نسخه‌ای از ویندوز 10 یا ویندوز 11 را در یک مرورگر وب پخش کنند.

این کاری است که Citrix و بسیاری دیگر سال‌ها انجام می‌دهند، اما اکنون مایکروسافت به کامپیوترهای ویندوز 11 اجازه می‌دهد مستقیماً روی کامپیوترهای Windows 365 Cloud بوت شوند یا با استفاده از ویژگی دسکتاپ مجازی ویندوز 11 به راحتی بین آنها جابجا شوند. این بخشی از یک فشار کاری ترکیبی برای ویندوز است که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد از ترکیبی از کار از راه دور بر روی دستگاه‌های سنتی یا از طریق دستگاه‌های مبتنی بر ابر مجازی پشتیبانی کنند. مایکروسافت در حال کار بر روی سه ویژگی جدید ویندوز 365 است که عمیقاً در ویندوز 11 ادغام خواهند شد.

اولین مورد بوت ویندوز 365 است که به دستگاه های ویندوز 11 امکان می دهد در هنگام راه اندازی به جای نصب لوکال ویندوز، مستقیماً به یک نمونه کامپیوتر ابری وارد شوند. این برای دستگاه‌هایی طراحی شده که بین چندین نفر به اشتراک گذاشته می‌شوند یا برای مشاغلی که به کارمندان اجازه می‌دهند دستگاه شما (BYOD) را به کار بیاورند. Wangui McKelvey، مدیر مایکروسافت 365 توضیح داد که این به کاربران مختلف اجازه می‌دهد تا مستقیماً با اطلاعات کاربری خود به رایانه و ایمن ویندوز 365 کلاودخود وارد شوند.

ویندوز 365 سوئیچ دومین گزینه ای بوده که اضافه شده است. همانطور که از نام آن مشخص است، این ادغام به کاربران ویندوز 365 این امکان را می دهد که بین یک دسکتاپ لوکال و یک رایانه ابری در ویندوز 11 جابجا شوند. این مورد در ویژگی Task View (دسکتاپ مجازی) ویندوز 11 ادغام خواهد شد و تمام کلیدهای میانبر صفحه کلید و ژست های حرکتی سوایپ پشتیبانی خواهند شد.

مایکروسافت همچنین در حال کار بر روی یک ویژگی آفلاین ویندوز 365 است که به شما امکان می‌دهد زمانی که اتصالی برای دسترسی به کامپیوتر ابری ندارید، به صورت لوکال کار کنید. به گفته McKelvey، هنگامی که اتصال بازیابی می‌شود، کامپیوتر ابری به‌طور خودکار با سرویس ویندوز 365 بدون از دست دادن داده‌ها مجدداً همگام‌سازی می‌شود تا تجربه کاربر و گردش کار پایدار باشد.

در نهایت، ویندوز 11 نیز یک اپلیکیشن بومی ویندوز 365 دریافت می کند. این به کاربران ویندوز 11 این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به رفتن به مرورگر، یک رایانه Cloud را از نوار وظیفه یا منوی استارت روشن کنند. این تغییرات می تواند نشان دهنده مسیر جدیدی برای ویندوز باشد، زیرا مایکروسافت به دنبال ادامه ترکیب ویندوز 365 و ویندوز 11 با یکدیگر در آینده است. 

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا