لپ تاپ

معرفی لپ تاپ داینابوک Portege X40-K با تراشه نسل 12 اینتل

داینابوک لپ تاپ جدید خود را با نام Portege X40-K معرفی کرده که یکی از اعضای کاملاً جدید خانواده لپ‌تاپ‌های خود و مسلماً زیباترین است. همانطور که انتظار دارید Portege X40-K جدید از آخرین پردازنده‌های اینتل بهره می‌برد، اما بزرگترین خبر در طراحی لپ‌تاپ است.

Portege X40 با یک شاسی آبی خیره کننده عرضه می شود که واقعاً از اکثر خط تولید این برند متمایز است. بدنه آن از آلومینیوم ساخته شده و لبه‌های درب و ترک پد با درخشندگی نقره‌ای تزئین شده‌اند که کمی به طراحی کلی آن می‌افزایند. بیشتر لپ‌تاپ‌های داینابوک به‌عنوان لپ‌تاپ‌های تجاری، ظاهری بسیار ملایم دارند، و در حالی که این موضوع در اینجا هم صادق است، هنوز هم به اندازه کافی برای هر کسی مدرن و جذاب به نظر می‌رسد.

همچنین فقط 17.9 میلی متر ضخامت و 3.2 پوند وزن دارد که برای یک لپ تاپ 14 اینچی با شاسی آلومینیومی چندان بد نیست. این لپ‌تاپ هنوز هم مانند سایر لپ‌تاپ‌های داینابوک، تمام الزامات دوام MIL-STD-810H را برآورده می‌کند. از سوی دیگر دارای تمام پورت هایی است که از یک لپ تاپ تجاری انتظار دارید: دو پورت تاندربولت4، دو پورت USB Type-A، پورت RJ45 اترنت، یک جک هدفون و یک اسلات کارت microSD. به علاوه، می‌توانید یک کارت‌خوان هوشمند نیز اضافه کنید. یکی از مواردی که ندارد، گزینه اتصال سلولی است.

در داخل، اما داینابوک Portege X40-K از پردازنده‌های نسل دوازدهم سری P اینتل پشتیبانی می‌کند، بنابراین شما می‌توانید تا Core i7-1280P اینتل را دریافت کنید که دارای 14 هسته و 20 رشته به‌علاوه پشتیبانی از vPro است. همچنین می‌توانید آن را با حداکثر 64 گیگابایت رم DDR4 پیکربندی کنید، که می‌توانید بعداً آن را ارتقا دهید و تا 1 ترابایت SSD را شامل می‌شود.

صفحه نمایش این لپ تاپ 14 اینچی است و وضوح تصویر Full HD دارد. همچنین هنوز یک نسبت تصویر معمولی 16:9 است، بنابراین شما صفحه نمایش بلندتری را که اکنون بسیاری از لپ تاپ های تجاری ممتاز دارند، پیدا نخواهید کرد. با این حال، باید یک صفحه نمایش جامد نسبت به اندازه اش باشد. می توانید آن را با یک پنل غیر لمسی IPS یا با پشتیبانی لمسی پیکربندی کنید.

البته، به عنوان یک لپ تاپ تجاری، امنیت و قابلیت مدیریت نیز یک چیز بزرگ است. شما می توانید آن را با یک سنسور اثر انگشت یا یک دوربین Windows Hello IR پیکربندی کنید. این لپ‌تاپ با مشخصات رایانه‌ای با هسته امن مایکروسافت مطابقت دارد و از فناوری مدیریت فعال اینتل پشتیبانی می‌کند تا مدیران فناوری اطلاعات بتوانند راحت‌تر دستگاه‌ها را از راه دور مدیریت کنند. داینابوک می‌گوید BIOS اختصاصی آن یک لایه امنیتی دیگر را ارائه می‌کند و همچنین از راه دور قابل ارتقا است تا کار را برای مدیران فناوری اطلاعات آسان‌تر کند. این لپ تاپ جدید قرار است با قیمت 1349.99 دلار در دسترس قرار گیرد.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا