هواوی به تازگی پروژه جدیدی را اعلام کرده که در آن از تخصص خود در ارتباطات راه دور استفاده می کند. این شرکت در حال نصب تجهیزات شبکه 5G بر روی قایق های ماهیگیری است تا اتصال را برای افرادی که در دریا کار می کنند بهبود بخشد. هواوی با شرکت China Unicom برای پروژه “قایق ماهیگیری دیجیتال” همکاری کرده است.

از آنجایی که هواوی به شبکه خصوصی 5G و سیستم های محصول چین Unicom نیاز داشت، هر دو شرکت با هم کار کردند. اگرچه، این برند به طور مشترک فناوری 5G را برای سیستم روی قایق های ماهیگیری توسعه داد. به لطف 5G، مردم در دریا به محاسبات ابری، فناوری موقعیت یابی Beidou IoT (اینترنت اشیا) و اتصال بهبود یافته دسترسی پیدا می کنند.

این امر قایق های ماهیگیری را قادر می سازد تا آب و هوای پویا در دریا را کنترل کنند. این قایق ها دارای آرایه آنتن در مقیاس فوق العاده بزرگ 5G MetaAAU هستند که مزایای مختلفی را از پهنای باند بزرگ باند فرکانس 3.5G خود ارائه می دهد. علاوه بر این، این می تواند سرعت دانلود 60 مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود 2 مگابیت در ثانیه را در محدوده 61 کیلومتری در دریا حفظ کند.

این قایق‌های ماهیگیری دیجیتال جدید همچنین به ماهیگیران این امکان را می‌دهد که با تماشای اخبار، به‌روز بودن اطلاعات آب‌وهوا و حتی برقراری تماس‌های ویدیویی با کیفیت بالا با خانواده‌های خود به‌روز باشند. اگرچه یکی از جنبه های برجسته آن این است که به ماهیگیران اجازه می دهد از طریق یک برنامه یک کلیک برای کمک گرفتن از کمک اضطراری در هنگام حضور در آب درخواست کمک کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *