نرم افزار و اینترنت

امکان نصب ویجت های شخص ثالث روی ویندوز 11 از مایکروسافت استور

طبق یافته‌های جدید، مایکروسافت در حال آماده شدن است تا به توسعه‌دهندگان شخص ثالث اجازه دهد ویجت‌های سفارشی ویندوز 11 را با استفاده از مایکروسافت استور ایجاد و توزیع کنند. FireCube (@FireCubeStudios) شواهدی مبنی بر ارتقای ویژگی های آینده در به روز رسانی مانیفست ویجت ها کشف کرد (FireCube نشت مشابهی را در ژانویه امسال مشاهده کرد).

پیشنهادات شخص ثالث فضای ابزارک ویندوز را در استفاده روزمره بسیار مفیدتر می کند. در حال حاضر، تنها چند ویجت اصلی شخص اول، مانند تقویم، لیست کارها، عکس‌های وان درایو، آب و هوا، ترافیک و غیره را ارائه می‌کند. عدم پشتیبانی سایر توسعه دهندگان باعث می شود که ویجت های ویندوز نیمه کاره به نظر برسند و برای زمان اصلی خود آماده نباشند، به ویژه در مقایسه با اکوسیستم ویجت غنی در iOS و اندروید.

می‌توانید با فشار دادن Win + W، کلیک کردن روی دکمه ابزارک‌ها در نوار وظیفه یا کشیدن انگشت از لبه سمت چپ صفحه به ابزارک‌های ویندوز دسترسی پیدا کنید. مایکروسافت همچنین از گوشه سمت چپ پایین صفحه نمایش برای نمایش آب و هوا در نوار وظیفه استفاده می کند و بسیاری از کاربران از این شرکت می خواهند که اجازه جایگزینی آب و هوا را با گزینه های شخص ثالث بدهد.

در آخرین رویداد ویندوز 11، مایکروسافت همچنین فضای به‌روز شده ویجت‌های ویندوز را با رابط کاربری تمام صفحه نمایش داد که می‌تواند صفحه نمایش واقعی بیشتری را برای قرار دادن تمام ویجت‌های شخص ثالث از توسعه‌دهندگان مورد علاقه شما ارائه دهد. البته، این در صورتی است که آن توسعه دهندگان مایل به ایجاد زحمت برای توسعه ویجت ها برای ویندوز 11 باشند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا