نرم افزار و اینترنت

واتس اپ از قابلیت جدید Communities رونمایی کرد

واتس‌اپ امروز برنامه‌های خود را برای معرفی Communities، یک ویژگی برای گروه‌بندی گروه‌های علاقه‌مند مشابه، اعلام کرد. Communities در اصل مجموعه ای از گروه هاست. کاربران می‌توانند با افزودن گروه‌هایی با موضوع مشابه، یک انجمن ایجاد کنند.

سپس مدیران انجمن می‌توانند گروه‌های درون را مدیریت کرده و به همه گروه‌ها پیام ارسال کنند. به این ترتیب مکالمات فردی مرتبط با آن گروه می تواند ادامه یابد و در عین حال اعلامیه هایی دریافت کند که بر همه گروه ها به طور همزمان تأثیر بگذارد. جوامع از رمزگذاری سرتاسر پشتیبانی خواهند کرد. در مورد قابلیت دیسکاوری بودن، واتس اپ گفته است که برخلاف سایر اپلیکیشن ها امکان جستجو یا کشف جوامع جدید را اضافه نخواهد کرد. این شرکت همچنین در تلاش برای کاهش انتشار اطلاعات نادرست در گروه‌های اجتماعی، توانایی ارسال پیام‌ها را از محدودیت فعلی پنج به تنها یک گروه در یک زمان کاهش می‌دهد.

واتس‌اپ همچنین اعضای یا ادمین‌های انجمن را ممنوع می‌کند و در صورت اطلاع از فعالیت‌های غیرقانونی، خشونت‌آمیز یا نفرت‌انگیز در انجمن، انجمن را منحل می‌کند. واتس اپ همچنین بهبودهایی را در نحوه کار گروه های فردی، صرف نظر از اینکه بخشی از یک جامعه هستند یا خیر، معرفی می کند. گروه‌ها اکنون می‌توانند برای پیام‌ها واکنش‌های ایموجی داشته باشند، بنابراین اعضا می‌توانند بدون ارسال پیام‌های ایموجی جداگانه به یک پیام خاص واکنش نشان دهند. مدیران می‌توانند پیام‌ها را در یک گروه حذف کنند، که سپس از دستگاه همه حذف می‌شوند.

اشتراک‌گذاری فایل برای پشتیبانی از فایل‌های تا اندازه 2 گیگابایت در حال ارتقا است. در نهایت، تماس صوتی با یک ضربه اکنون از حداکثر 32 عضو پشتیبانی می کند. ویژگی‌های جدید این هفته برای گروهی منتخب از کاربران عرضه می‌شود و به آرامی برای سایرین نیز گسترش می‌یابد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا