نرم افزار و اینترنت

Streamlabs ابزارهای پخش زنده را به ایکس می آورد

متخصصان تولید محتوا، Streamlabs با پلتفرم رسانه اجتماعی ایکس شریک شده تا “تجربه ای یکپارچه و زنده” را ارائه دهد. این بخشی از ادغام مدت‌هاست که X از استریمینگ بازی در سایت وعده داده بود. برای این منظور، به کاربران X اجازه می‌دهد بدون نیاز به وارد کردن کلیدهای استریم دستی، استریم‌ها را شروع کنند و به همان کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از حساب رسانه‌ اجتماعی وارد برنامه دسکتاپ Streamlabs یا برنامه تلفن همراه شوند.

این سیستم همچنین با قابلیت جدید چت پخش زنده X ادغام می‌شود، بنابراین می‌توانید پیام‌های چت را در دسکتاپ Streamlabs در حین استریم نظارت کنید. برنامه دسکتاپ همچنین به شما امکان می‌دهد گزینه‌های کسب درآمد را در لحظه تنظیم کنید، از جمله هشدارهای سفارشی برای انعام و همپوشانی برای محتوای مارک دار. علاوه بر این، سازندگان محتوا به فروشگاه تجاری Streamlabs دسترسی دارند تا بتوانند محصولات مارک دار را در حین پخش جریانی عرضه کنند. سازندگانی که از X استفاده می‌کنند، برای افزایش تعامل، به خط ویجت‌های شرکت نیز دسترسی خواهند داشت.

برای کاربران معمولی، این مشارکت به افراد اجازه می‌دهد تا مستقیماً از X با استریمرهای مورد علاقه خود به صورت بلادرنگ چت کنند، اگرچه به نظر می‌رسد این ویژگی پشت یکی از آن اشتراک‌های Blue یا Premium یا هر چیزی که این روزها نامیده می‌شود، قرار دارد. چیزی که علامت تیک آبی محبوب جهانی را به شما می دهد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا