لپ تاپ

آپدیت جدید سرفیس لپ تاپ استودیو بهبود تاچ پد و Voice Clarity را به همراه دارد

در اوایل ماه جاری، مایکروسافت Voice Clarity را برای سرفیس لپ تاپ استودیو در کنار سایر قابلیت‌های مجهز به هوش مصنوعی برای تبدیل شدن به جلسات آنلاین «انسانی‌تر» معرفی کرد. Voice Clarity از هوش مصنوعی برای حذف اکوها، مکالمات دوطرفه و نویزهای پس زمینه استفاده می کند. علاوه بر این، Voice Clarity از ضبط صدای با پهنای باند بالا پشتیبانی می کند تا صدای شما “حضوری” و کمتر مصنوعی به نظر برسد.

زمان زیادی طول نکشید که مایکروسافت اولین پیشرفت هوش مصنوعی وعده داده شده را برای لپ تاپ سرفیس استودیو ارائه کرد. اگرچه هنوز در مورد در دسترس بودن قاب‌بندی خودکار، تاری پس‌زمینه پرتره و تماس چشمی اطلاعی نداریم، وضوح صدا (Voice Clarity) در حال حاضر برای تقویت کنفرانس‌های ویدیویی شما اینجاست.

Voice Clarity در آپدیت سیستم عامل آوریل 2022 برای سرفیس لپ تاپ استودیو در دسترس است. سایر تغییرات اعمال شده در این بروزرسانی می توان به بهبود پاسخگویی و قابلیت اطمینان تاچ پد و عملکرد و ثبات صوتی دستگاه اشاره کرد.  توجه داشته باشید که Voice Clarity در حال حاضر فقط برای سرفیس لپ تاپ استودیو در دسترس است، اما مایکروسافت قول داده است که آن را در آینده به دستگاه های سرفیس بیشتری تحویل دهد.

به‌روزرسانی آوریل 2022 برای همه پیکربندی‌های این لپ تاپ مجهز به ویندوز 10 20H2 یا جدیدتر در دسترس است. طبق معمول، به خاطر داشته باشید که مایکروسافت اجازه بازگرداندن به‌روزرسانی‌های فریمور را در دستگاه‌های خود نمی‌دهد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا