لپ تاپ

اچ پی از کروم بوک پلاس با نمایشگر 144 هرتز معرفی کرد

اخیرا، اچ پی همکاری خود را با گوگل برای تولید کروم بوک در هند اعلام کرده است. اکنون، این برند دو کروم بوک جدید را در بازار آمریکا عرضه کرده است. قابل ذکر است، دیگر سازندگان رایانه شخصی از جمله ایسر، ایسوس و لنوو نیز از کروم بوک های جدید رونمایی کردند. جدیدترین پیشنهادات شرکت HP Chromebook Plus و Chromebook Plus x360 هستند. همانطور که از نام آن پیداست، یکی مدل تاشوی سنتی است در حالی که دیگری کانورتیبل 2 در 1 است.

HP Chromebook Plus دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی با رزولوشن FHD و نرخ به روز رسانی 144 هرتز برای تجربه تماشای روان تر است. این دستگاه دارای ویژگی صوتی Bang and Olufsen می باشد. یک وب کم 1080p با شاتر حفظ حریم خصوصی و کلید میکروفون وجود دارد. در داخل، کروم بوک پلاس به پردازنده Intel Core i3-N305 با گرافیک یکپارچه UHD اینتل مجهز شده است. این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم است و در گزینه های ذخیره سازی 128 یا 256 گیگابایتی ارائه می شود.

ادعا می شود که Chromebook Plus تا 10 ساعت عمر باتری دارد. این سیستم عامل در جدیدترین کروم اواس با دسترسی به گوگل پلی استور اجرا می شود. گزینه های اتصال روی دستگاه شامل Wi-Fi 6، بلوتوث 5.3، دو پورت Type-C، پورت Type-A و جک 3.5 میلی متری هدفون است. در مورد HP Chromebook Plus x360، این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 14 اینچی با وضوح WUXGA است و از ورودی های لمسی و قلم پشتیبانی می کند. همچنین لولا 360 درجه آن قابلیت استفاده در حالت های مختلف را فراهم می کند. این دستگاه دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی FHD با شاتر و کلید بی صدا میکروفون است.

در زیر کاپوت، HP Chromebook Plus x360 مجهز به پردازنده نسل دوازدهم Core i5 اینتل است که با گرافیک Intel Iris Xe همراه شده است. این دستگاه دارای 16 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD است. از نظر نرم‌افزاری، دستگاه بر روی ChromeOS اجرا می‌شود و گفته می‌شود با پشتیبانی از شارژ سریع، 10 ساعت عمر باتری را ارائه می‌کند. این لپ تاپ گزینه های صوتی و اتصالی مشابه Chromebook Plus دارد.

HP Chromebook Plus از 499 دلار شروع می شود در حالی که Chromebook Plus x360 دارای برچسب قیمت اولیه 699 دلار است. از 8 اکتبر برای خرید در ایالات متحده در دسترس خواهد بود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا