نرم افزار و اینترنت

گوگل بزودی بازطراحی اپلیکیشن Arts & Culture را منتشر می کند

گوگل اعلام کرد که نسخه بازطراحی شده اپلیکیشن Arts & Culture را راه اندازی می کند. به گفته این شرکت، اپلیکیشن به روز شده در حال حاضر برای کاربران اندروید در دسترس است و در آینده به iOS راه خواهد یافت.

اپلیکیشن بازسازی شده Arts & Culture با ویژگی جدیدی به نام Poem Cards Cards ارائه می شود. این به شما امکان می دهد یک اثر هنری را انتخاب کنید و از مدل PalM 2 گوگل برای ایجاد شعری که توسط هوش مصنوعی ساخته شده، استفاده می کند. این ویژگی در حال حاضر در وب سایت و نسخه اندروید اپلیکیشن موجود است.

Google Arts & Culture بیش از یک دهه است که وجود دارد و اطلاعات بسیار متنوعی درباره آثار هنری مانند عنوان، نام سازنده، ابعاد فیزیکی، منشأ، نوع و رسانه نشان می‌دهد. نسخه اصلاح شده آن اکنون دارای سه تب در منوی ناوبری پایین است. می‌توانید روی تب Inspire کلیک کنید تا فید محتوایی به سبک تیک تاک را ببینید، اما مواردی که مصنوعات، آثار هنری فرهنگی و باستانی را نشان می‌دهد. می‌توانید محتوایی را که ترجیح می‌دهید برای دیدن بیشتر آن در فید Inspire بپسندید.

دکمه‌های لایک و اشتراک‌گذاری در فید Inspire به گوشه سمت راست پایین صفحه تغییر مکان داده‌اند. همچنین می‌توانید آثار هنری و محتوای مرتبط را با ضربه زدن بر روی cultural flywheel یا دکمه What’s Next در برنامه بیابید. گوگل گفت که این ویژگی در طول زمان تکامل خواهد یافت زیرا در حال یافتن راه‌های جدیدی برای ایجاد محتوای مرتبط در پلتفرم است.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا