سامسونگ سرانجام از چیپست اگزینوس 1280 که در برخی از میان رده های اخیر گلکسی A مانند گلکسی A33، A53 و M33 یافت می شود، رونمایی کرد. این تراشه بر اساس فرآیند 5 نانومتری EUV سامسونگ ساخته شده و دارای یک پردازنده هشت هسته ای است که از دو هسته عملکرد Cortex-A78 در کنار شش هسته کم مصرف Cortex-A55 تشکیل شده است.

سمت گرافیک توسط Arm Mali-G68 اداره می شود و شما از اتصال زیر 6 گیگاهرتز و mmWave 5G برخوردار هستید. سیستم روی چیپ جدید با Fused Multiply-Add (FMA) بهینه شده که مصرف انرژی و عمر باتری بهتری را به همراه دارد. واحد پردازش عصبی داخلی (NPU) عملکردهای هوش مصنوعی مانند تقسیم بندی صحنه، تجزیه و تحلیل حرکت در زمان واقعی و نظارت بر چند شی را به ارمغان می آورد.

اگزینوس 1280 می تواند نمایشگرهای فول اچ دی پلاس را تا 120 هرتز به روز کند. پردازنده سیگنال تصویر آن (ISP) حداکثر وضوح حداکثر 108 مگاپیکسل و سه ماژول اضافی 16 مگاپیکسلی را پشتیبانی می کند. سامسونگ همچنین پردازش تصویر چند فریمی را برای تصاویر شفاف‌تر با نویز کمتر، لرزشگیر الکترونیکی تصویر (EIS) و همچنین فیلم‌برداری 4K و پخش با سرعت 30 فریم در ثانیه اضافه کرده است. از نظر اتصال، شما دو بانده Wi-Fi 802.11ac MIMO، بلوتوث 5.2 و چهار صورت فلکی چند سیگنال برای موقعیت یابی L1 و L5 GNSS دریافت می کنید..

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *