گجت و پوشیدنی

عرضه وان پلاس بادز N و بادز وایرلس Z2 با عمر باتری 30 ساعته

وان پلاس امروز رسما هدفون کاملا جدید وان پلاس بادز N و ایرفون بادز وایرلس Z2 را در چین عرضه کرد. دومی هدفون‌های گردنبند جایگزین Wireless Z2 هستند، در حالی که اولی یک جفت هدفون TWS است. هر دو دارای ویژگی هایی مانند رتبه IP55، عمر باتری تا 30 ساعت و پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.2 هستند. هر دو هدفون قرار است با قیمت 31 دلار در چین به فروش برسند.

وان پلاس بادز N با طراحی داخل گوش با ساقه ای صاف عرضه می شود. این هدفون ها دارای درایورهای دینامیکی 12.4 میلی متری هستند که ادعا می شود صدای فوق العاده شفافی ارائه می دهند. این هدفون همچنین از صدای Dolby Atmos با پشتیبانی از اکولایزر سفارشی برخوردار است. میکروفون دوگانه روی هدفون برای حذف نویز در هنگام تماس وجود دارد.

بادز N از 94 میلی‌ثانیه پشتیبانی کم تأخیر برخوردار بوده و دارای بلوتوث نسخه 5.2 است. هر هدفون دارای یک باتری 41 میلی آمپر ساعتی است، در حالی که کیس شارژی که هدفون ها با آن عرضه می شوند، یک سلول 480 میلی آمپر ساعتی دارد. طبق گفته وان پلاس، هدفون ها می توانند حداکثر 30 ساعت پخش موسیقی را ارائه دهند. به لطف پشتیبانی از شارژ سریع، شارژ کردن هدفون ها نیز سریع خواهد بود. این هدفون ها به گونه ای تبلیغ می شوند که تا 5 ساعت موسیقی را تنها با 10 دقیقه شارژ ارائه می دهند. این هدفون ها دارای کنترل های لمسی برای پخش، مکث و پرش به آهنگ بعدی هستند. این هدفون ها دارای استاندارد IP55 مقاوم در برابر آب و گرد و غبار هستند که دوام بیشتری را ارائه می دهند.

وان پلاس بادز وایرلس Z2 جانشین بادز وایرلس Z است که دو سال پیش عرضه شد. هدفون‌های گردنبندی کاملاً جدید در درایورهای دینامیک 12.4 میلی‌متری عرضه می‌شوند که برای ارائه باس بیشتر تنظیم شده‌اند. گفته می شود که نوک گوش روی هدفون از مواد سیلیکونی سازگار با پوست ساخته شده است. هدفون ها دارای ویژگی جفت سریع مغناطیسی هستند که در آن هدفون ها فوراً به آخرین دستگاه جفت شده متصل می شوند. این هدفون دارای باتری 200 میلی آمپر ساعتی است و در مجموع 30 ساعت باتری را ارائه می دهد که همان باتری بادز N است، اما نسبت به باتری قبلی بادز وایرلس Z ارتقا یافته است. همچنین پشتیبانی از شارژ سریع وجود دارد، جایی که هدفون ها می توانند تا 20 ساعت پخش موسیقی را تنها با 10 دقیقه شارژ ارائه دهند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا