لپ تاپ

تماشا کنید: نحوه جداسازی و تعمیر سرفیس لپ تاپ استودیو

مایکروسافت ویدیوی جدیدی را در کانال سرفیس یوتیوب خود منتشر کرده که در آن جزئیات روند جداسازی و تعمیر سرفیس لپ تاپ استودیو را شرح می دهد. این ویدیو علاوه بر توضیح نحوه ورود صحیح به دستگاه، چندین ایده طراحی منحصر به فرد را که مایکروسافت در سرفیس لپ تاپ استودیو پیاده سازی کرده، نشان می دهد.

سرفیس لپ تاپ استودیو یک لپ تاپ عجیب در داخل و خارج است. اگرچه یک فرم فاکتور پیچیده با یک لولای عجیب و غریب دارد، ورود به داخل و جایگزینی اجزای اولیه نسبتاً آسان به نظر می رسد. برخلاف تمام لپ‌تاپ‌های دیگر، سرفیس لپ‌تاپ استودیو باتری خود را روی صفحه پایینی با زبانه‌های کششی به راحتی در دسترس قرار داده است. همچنین، جدا کردن کابل باتری لازم نیست زیرا با برداشتن SSD، برق کل سیستم قطع می شود – لپ تاپ یک بار به صورت یکپارچه روشن نمی شود مگر اینکه آن را به منبع تغذیه وصل کنید.

یکی دیگر از جنبه های مهم تعمیر سرفیس لپ تاپ استودیو این است که برای تعویض باتری، SSD، صفحه نمایش و پورت ها نیازی به جدا کردن مادربرد نیست. کانکتورها نیز ماژولار هستند، به این معنی که تعویض سرفیس کانکت یا جک صوتی شکسته یک روش نسبتا ساده و ارزان خواهد بود.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا