موبایل و تبلت

آپدیت جدید برای وان پلاس 9R و سری 8 با هدف بهبود عمر باتری

وان پلاس اولین بیلد پایدار OxygenOS 12 مبتنی بر اندروید 12 را برای خانواده وان پلاس 8 و وان پلاس 9R در ماه مارس عرضه کرد. این به روز رسانی اخیراً به نسخه های اروپایی وان پلاس 8 در قالب یک ساخت جدیدتر (C.15) رسیده است. با این حال، به نظر می رسد که نرم افزار نیمه کاره و پر از اشکالات و ناهماهنگی است، زیرا کاربران پس از نصب به روز رسانی اندروید 12، طیف گسترده ای از مشکلات را گزارش کرده اند.

اکنون، این شرکت بیلد جدیدی از OxygenOS 12 را برای وان پلاس 9R و سری وان پلاس 8 منتشر کرده که با چند بهینه‌سازی و رفع اشکال دیگر به آپدیت قبلی اضافه می‌شود. طبق تعدادی از پست‌ها در انجمن وان پلاس، به‌روزرسانی پایدار جدید OxygenOS 12 (با شماره ساخت C.16) برای وان پلاس 8، 8 پرو، 8T و 9R به تدریج در سراسر جهان منتشر شده است. در این نسخه، مصرف انرژی در برخی سناریوها، عملکرد باتری را بهبود بخشیده است.

در حالی که تغییرات نسبتا مینیمالیستی است، امیدواریم که تغییرات زیادی در زیر نرم افزاری برای رفع اشکالات وجود داشته باشد. برخی از کاربران پس از نصب این به‌روزرسانی با رویدادهای خرابی SafetyNet مواجه شدند، اما پس از چند بار راه‌اندازی مجدد به‌طور خودکار برطرف شد. قابل ذکر است که سطح وصله امنیتی اندروید اساسی هنوز مارس 2022 است. همانند تمام به‌روزرسانی‌های OxygenOS، وان پلاس آخرین نسخه OxygenOS 12 برای این گوشی ها را به صورت مرحله‌ای عرضه می‌کند. این بدان معناست که نسخه جدید در ابتدا به تعداد محدودی از کاربران تحویل داده می شود و در چند روز آینده عرضه گسترده تری خواهد داشت.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا