نرم افزار و اینترنت

نسخه 101 مایکروسافت اج با ویژگی تنظیم پیش فرض پروفایل و لانچر PWA

مرورگر اج مایکروسافت به‌روزرسانی نسخه 101 را دریافت کرده است و همانطور که انتظار دارید چند ویژگی جدید به همراه دارد. با این حال، به‌روزرسانی‌های قابل توجهی وجود دارد که با قابلیت تنظیم پیش‌فرض پروفایل اج هنگام باز کردن مرورگر شروع می‌شود.

Edge چندین پیشرفت در نحوه مدیریت پروفایل ها داشته است، از جمله توانایی تغییر خودکار به نمایه های مختلف هنگام بازدید از یک وب سایت خاص. با این حال، با این به‌روزرسانی، می‌توانید یک پروفایل پیش‌فرض تنظیم کنید که هر زمان که مرورگر را باز می‌کنید، راه‌اندازی شود. قبلا، اج با هر پروفایلی که دفعه قبل استفاده می کردید راه اندازی می شد، و شما همچنان آن گزینه را دارید، اما اکنون می توانید یک پیش فرض را نیز انتخاب کنید. همچنین یک تنظیم خط مشی جدید وجود دارد که می تواند برای فعال یا غیرفعال کردن این ویژگی پیکربندی شود.

یکی دیگر از موارد جدید این به روز رسانی، امکان راه اندازی برنامه‌های پیشرفته وب (PWA) از نوار ابزار است. در حالی که این تغییر هنوز در حال انجام است، می‌توانید دکمه Apps را به نوار ابزار پین کنید تا به سرعت به PWA های نصب شده خود بدون رفتن به منوی عمومی اج دسترسی پیدا کنید. بهبودهای دیگر عبارتند از راهی برای پاک کردن دستی گواهی به خاطر سپرده شده برای یک وب سایت و باز کردن مجدد انتخابگر گواهی بدون راه اندازی مجدد مرورگر.

گذشته از این، مایکروسافت بهبودهایی در مدیریت فهرست سایت سازمانی ایجاد کرده، و یک خط مشی جدید برای اجازه به کاربران برای نصب افزونه ها از فروشگاه های دیگر (مانند فروشگاه وب کروم) وجود دارد. با این حال، اینها ویژگی هایی هستند که بیشتر برای مدیران فناوری اطلاعات طراحی شده اند. اگر می‌خواهید همین الان نسخه 101 را دریافت کنید، می‌توانید روی منوی سه نقطه در مرورگر اج خود کلیک کنید، به Help & feedback بروید و سپس روی About Microsoft Edge برای بررسی به‌روزرسانی‌ها کلیک کنید.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا