نرم افزار و اینترنت

گوگل مپس مجموعه ای از ویژگی های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را دریافت کرد

Google Maps در هفته‌ها و ماه‌های آینده مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید تقویت‌شده با هوش مصنوعی را دریافت می‌کند، از جمله نمای فراگیر برای مسیرها، توسعه لنز در نقشه‌ها و موارد دیگر.

نمایی فراگیر از مکان ها

این ویژگی از هوش مصنوعی برای ترکیب هزاران نمای خیابان و تصویر هوایی برای ایجاد یک نمای سه بعدی واقع گرایانه از مکان ها استفاده می کند و به کاربران این امکان را می دهد تا قبل از بازدید از آن ها پیش نمایش آن ها را مشاهده کنند. نمای فراگیر اکنون برای شهرهای منتخب در آمستردام، بارسلونا، دوبلین، فلورانس، لاس وگاس، لندن، لس آنجلس، میامی، نیویورک، پاریس، سان فرانسیسکو، سن خوزه، سیاتل، توکیو و ونیز در هر دو دستگاه اندروید و iOS در دسترس است.

لنز در مپس

این ویژگی از هوش مصنوعی و واقعیت افزوده استفاده می‌کند تا به کاربران کمک کند چیزهای اطراف خود را پیدا کنند و با نشان دادن دوربین گوشی خود، چیزهای اطراف خود را بیاموزند. Lens in Maps اکنون در بیش از 50 شهر در سراسر جهان از جمله آستین، لاس وگاس، رم، سائوپائولو و تایپه در دسترس است.

نقشه تفصیلی

Google Maps همچنین با تصاویر پیشرفته‌تر از ساختمان‌ها و جزئیات بهبود یافته خطوط در بزرگراه‌ها، تغییراتی دقیق‌تر و واقعی‌تر پیدا می‌کند. این به روز رسانی به تدریج در ماه های آینده در 12 کشور منتشر خواهد شد.

جزئیات شارژ خودروهای الکترونیک

Google Maps ویژگی‌های خود را برای وسایل نقلیه الکتریکی گسترش می‌دهد و به رانندگان خودروهای برقی امکان دسترسی به اطلاعات ایستگاه‌های شارژ آموزنده‌تر، از جمله سازگاری با شارژر، گزینه‌های سرعت شارژ، و آخرین وضعیت استفاده را می‌دهد. این به‌روزرسانی اکنون در آمریکا برای دستگاه‌های اندروید و iOS در دسترس است.

در گوگل مپ جستجو کنید

Google Maps همچنین در درک و پاسخ به سؤالات جستجوی خاص بهتر شده است. به عنوان مثال، وقتی برای “حیوان لاته آرت” یا “پچ کدو تنبل با سگ من” جستجو می‌کنید، اکنون نتایج عکس اول مکان‌هایی را دریافت می‌کنید که با ترجیحات شما مطابقت دارند. این ویژگی اکنون در فرانسه، آلمان، ژاپن، بریتانیا و ایالات متحده در دسترس است و کشورهای بیشتری به زودی دنبال می‌شوند.

این ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی، نقشه‌های گوگل را حتی قدرتمندتر و همه‌کاره‌تر می‌کنند و به کاربران کمک می‌کنند تا دنیای اطراف خود را به روش‌های جدید و نوآورانه کاوش کرده و حرکت کنند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا